Zijn er hier nog gekken die met de fiets naar Brussel gaan werken ?
Ik met de MTB van Meerbeke tot op de Louizalaan
Route : via Gooik, St.-Kwintens-Lennik, St.Martens-Lennik, Vlezenbeek, Erasmus Ziekenhuis en van dan doorsteken langs 't kanaal en de kleine straatjes).
Afstand heen 27.3
Afstand terug 28.5 (of soms nog wat langer)
Gemiddeld schommelend rond de 25 km/h
Frequentie : Vorige weken 2 maal, deze week al 3 maal (waarvan 2 in slecht weer).
Met de fiets werken in Brussel
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- authentic biker
- Mountainbiker
Post by authentic biker »
Respect voor al diegenen die dat doen!
Heb er eens een gezien met een nummerplaat van een auto aan zen fiets: "1 CAR LESS"

Heb er eens een gezien met een nummerplaat van een auto aan zen fiets: "1 CAR LESS"
Met een douche ben 'k al hééééééééééllllllll content.
Waar 'k nu werk is er een. Is er geen douche, dan verander 'k al na een paar maanden van werk...'k Probeer er dus ook op voorhand naar te informeren (interne bronnen).
Even een (erg kort) lijstje waar 'k al gewerkt heb met beschikbare douche :
AXA/IPA Louizalaan
Telenet Mechelen
Waar 'k nu werk is er een. Is er geen douche, dan verander 'k al na een paar maanden van werk...'k Probeer er dus ook op voorhand naar te informeren (interne bronnen).
AXA/IPA Louizalaan
Telenet Mechelen
- Max Power
- Mountainbiker
vooral die douche en fietspremie doen er veel aan.
Ik krijg die niet, maar ik word vergoed alsof ik met de auto zou komen. Blijkt dat bedrijven hier zelf kunnen kiezen. Nu ja, ik krijg er toch iets voor. Als ik kijk hoeveel diesel ik bespaar, en dan nog mijn kilometervergoeding die ik krijg. Ik kom op 4€ per dag dat ik fiets. Das dus 20 op een week, en zo'n 80€ per maand. En dat wordt allemaal geinvesteerd in mijn fietsje, dan kan madam max power niet klagen dat ik teveel geld uitgeef aan die fiets, want het is geld dat ik door te fietsen verdien
Ik krijg die niet, maar ik word vergoed alsof ik met de auto zou komen. Blijkt dat bedrijven hier zelf kunnen kiezen. Nu ja, ik krijg er toch iets voor. Als ik kijk hoeveel diesel ik bespaar, en dan nog mijn kilometervergoeding die ik krijg. Ik kom op 4€ per dag dat ik fiets. Das dus 20 op een week, en zo'n 80€ per maand. En dat wordt allemaal geinvesteerd in mijn fietsje, dan kan madam max power niet klagen dat ik teveel geld uitgeef aan die fiets, want het is geld dat ik door te fietsen verdien
- Max Power
- Mountainbiker
Volvo Parts Gent: douche + saunapvandebe wrote:Met een douche ben 'k al hééééééééééllllllll content.
AXA/IPA Louizalaan
Telenet Mechelen
spijtig genoeg werk ik daar nie meer.