bikers gezocht regio turnhout
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- devil biker
- Mountainbiker
bikers gezocht regio turnhout
Post by devil biker »
hey
ik ben roel (22) en heb volgende maand een nieuwe moutenbike, een cube van rond de 1000 euro (da werd tijd).
hierbij ben ik op zoek naar mensen die mij de kempese bossen (kasterlee, lille,.... ) beter zouden willen leren kennen.
ik ben roel (22) en heb volgende maand een nieuwe moutenbike, een cube van rond de 1000 euro (da werd tijd).
hierbij ben ik op zoek naar mensen die mij de kempese bossen (kasterlee, lille,.... ) beter zouden willen leren kennen.
Ik ben van Oud-Turnhout ... ben eigelijk ook nog wat op zoek naar bikerpartners ... meestal ga ik gewoon alleen,
het probleem zijn voornamelijk mijn onregelmatige uren, die een vaste bikedag onmogelijk maken.
Ik ben er trouwens ook aan aant denken om bij een mtb club te gaan, ik weet nog niet de welke.
Ik ben er trouwens 30 en heb ook een Cube. (Mega-bike, gelijk den uwe waarschijnlijk)
Ik wil gerust ne keer afspreken.
MIsschien eens afspreken met nen hele hoop in Kasterlee ... kwestie van de mountainbike.be'ers van de streek te leren kennen.
Ben.
Ik ben er trouwens ook aan aant denken om bij een mtb club te gaan, ik weet nog niet de welke.
Ik ben er trouwens 30 en heb ook een Cube. (Mega-bike, gelijk den uwe waarschijnlijk)
Ik wil gerust ne keer afspreken.
MIsschien eens afspreken met nen hele hoop in Kasterlee ... kwestie van de mountainbike.be'ers van de streek te leren kennen.
Ben.
Ik ben van Merksplas en heb hetzelfde probleem als ben lee; door de ongegelmatige werkuren is het bijna onmogelijk om een bikedag af te spreken laat staan dat er veel kan getraind worden.
Maar het zou zeker geen slecht idee zijn om eens met de streekrijders in Kasterlee af te spreken maar voor mij liefst op een zondagmorgend dan.
Misschien kunnen we iets afspreken voor nu zondag TT : Aarschot: Ik start daar om 8.30u voor de 42 km.
Maar het zou zeker geen slecht idee zijn om eens met de streekrijders in Kasterlee af te spreken maar voor mij liefst op een zondagmorgend dan.
Misschien kunnen we iets afspreken voor nu zondag TT : Aarschot: Ik start daar om 8.30u voor de 42 km.
- globetrotter
- Mountainbiker
Post by globetrotter »
Hallo fervente Mtbikers,
het lijkt me tof om eens af te spreken om samen een tochtje (Bloso parcour) te ondernemen in de Kastelse bossen. Ik ,afkomstig uit Turnhout, ga daar regelmatig biken. 's Zondags is ook mijne favorite dag. Maar voor nu zondag gaat het niet want dan ga ik een TT doen in Spa/Francorchamps en daarna ga ik daar supporteren voor onze bikers op de wereldbekermanche cross country.
Groetekes.
het lijkt me tof om eens af te spreken om samen een tochtje (Bloso parcour) te ondernemen in de Kastelse bossen. Ik ,afkomstig uit Turnhout, ga daar regelmatig biken. 's Zondags is ook mijne favorite dag. Maar voor nu zondag gaat het niet want dan ga ik een TT doen in Spa/Francorchamps en daarna ga ik daar supporteren voor onze bikers op de wereldbekermanche cross country.
Groetekes.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
count me in...ik ga wekelijks rijden in herentals,lille...en die toestanden...meestal rij ik met een maat..maar hij is zelfstandig ondernemer...ikzelfwerk in ploegen in turnhout...dus zelfde probleem gelijk de meeste....geen 9 to 5 job...dus ik wil wel is meerijden..ik heb dan wel geen cube
maar een batavus

vraag is wel..hoe gaan we dat afspreken...via pb f gewoon via het forum(wat wel groot is dus de topic kan wel eens gemist worden door iemand...
ik ben trouwens 33 jaar en afkomstig uit lille...dju..bijna 34 dus
vraag is wel..hoe gaan we dat afspreken...via pb f gewoon via het forum(wat wel groot is dus de topic kan wel eens gemist worden door iemand...
ik ben trouwens 33 jaar en afkomstig uit lille...dju..bijna 34 dus
ZONDAG 28 mei om 13.30 uur te Kasterlee aan de sporthal ...Wallie wrote:Afspreken in dit topic is geen probleem en gaat waarschijnlijk ook het vlotste.
Wie stelt een datum voor ? Een zaterdag of zondag of een avond in de week ?
Ben.
PS: 't is maar een voorstel!
PPS; Devil biker ... als ge nog geene fiets hebt dan, kunt ge eens gaan zien om er ééne te huren in Kasterlee. Hier gaat het normaal zeker: Van De Water Harry, Geelsebaan 22, Kasterlee tel.: 014/85.05.25. Of als ge ééne bij megabike besteld ... krijgt ge misschien wel ne test- of huur-bike mee...