Club in Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Club in Mol
Hallo iedereen,
Ik zou graag mensen bij elkaar krijgen om een deftige club in Mol op te richten.
Zijn er hier geintresseerden?
Laat maar iets weten via het forum of mijn mailbox.
Grtz
S
Ik zou graag mensen bij elkaar krijgen om een deftige club in Mol op te richten.
Grtz
S
-
$mokeyJoe
Re: Club in Mol
Post by $mokeyJoe »
Hallo daar,spider wrote:Hallo iedereen,
Grtz
S
Even een reactie,net zoals supernaut aangeeft,waarom nog een club opstarten als je al meerdere clubs hebt in mol?Ge gaat me toch niet vertellen dat er nog geen 'deftige' clubs zijn?Heb je zelf al geinformeert naar de mogelijke clubs in mol?bv in gompel en achterbos heb je al clubs,millegem,etc...
Ikzelf heb geen interesse aangezien ik zelf lid ben van een club in mol.Ben er zeer tevreden over,enkel dat ik dit jaar nog niet veel actie heb ondernomen om clubactiviteiten vol te brengen.
Groetjes,
$mokeyJoe
Re: Club in Mol
ik heb vorig jaar een club mee gestart in dessel
wegrenners en mtbers samen, mannen da werkt nie! ne mtber wil in de zomer de schone ardennentochten doen en in de winter op de weg voor basisconditie (allee ik toch) en bij de wegrenners is het in de zomer wa pedallen in de zon en in de winter ne nieuwe velo choco rijden.
conclusie: ik ben uit de club gestapt
dan rijd je wat je wil, geen clubregels van om dat uur vertrekken en naar daar gaan rijden en altijd te laat thuis naar de goesting van de maddam die met de kinderen zit te wachten... das mijn mening, en van mij nie alleen...
wegrenners en mtbers samen, mannen da werkt nie! ne mtber wil in de zomer de schone ardennentochten doen en in de winter op de weg voor basisconditie (allee ik toch) en bij de wegrenners is het in de zomer wa pedallen in de zon en in de winter ne nieuwe velo choco rijden.
conclusie: ik ben uit de club gestapt