Schoenen shimano

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
Jeraar
Mountainbiker

Schoenen shimano

Post by Jeraar »

Ik heb nu al een tijdje de look 4x4 pedalen (zelfde als eggbeater) waar ik erg tevreden over ben, maar bij het aanschaffen van nieuwe schoenen, de shimano sh-m181 blijkt dat de zijkant van de zool tegen de as van mijn pedalen klemt waardoor je niet of toch nauwelijks kan inklikken.
Ik heb dit opgelost door een stukje van de zool weg te snijden zodat de as van de pedalen vrij blijven.
heeft er nog iemand problemen mee? en is dit mischien anders op te lossen door eventueel iets tussen je schoenplaatje en je schoen te steken zodat je plaatje war hoger komt?
authentic biker
Mountainbiker

Post by authentic biker »

Als je iets (aluminium plaatje misschien) tussen je plaatje en je zool steekt, zal je waarschijnlijk wel op het plaatje lopen aangezien het dan voorbij je zool steekt.
Je hebt dan mss ook iets langere vijsjes nodig.
doorbijter
Mountainbiker

Post by doorbijter »

Ik heb mij vorige week nieuwe schoenen van Time gekocht, en had net hetzelfde probleem. Info gaan vragen bij mijn fietsboer en die vertelde me dat dit veel voorkomt. Hij gaf me nog mee als raad, gewoon een stukje uit de zool uitsnijden.
Post Reply