Cube acid

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
lovelygirl
Mountainbiker

Cube acid

Post by lovelygirl »

Hallo,

Kheb een mooi fietske gezien op het internet vandaag. Een Cube Acid, nu was mijn vraag of iemand van jullie weet waar ik deze fiets het voordeligst kan vinden. Ben namelijk nog redelijk nieuw hier op deze site.
Last edited by lovelygirl on Tue 25 Apr 2006 20:02, edited 1 time in total.
Ben Lee
Mountainbiker

Re: Cube acid

Post by Ben Lee »

lovelygirl wrote:Hallo,

Kheb een mooi fietske gezien op het internet vandaag. Nen Cube Acid, nu was mijn vraag of iemand van jullie weet waar ik deze fiets het voordeligst kan vinde. Ben namelijk nog redelijk nieuw hier op deze site.
hmm ... heb ik hier al niet eens op geantwoord?
dewitte
Mountainbiker

Post by dewitte »

:wink: hallo, ga eens kijken bij fietsplezier janssen in Genk. Heb zelf ook daar de cube acces WSD gekocht en ben tevreden.
Ben je in de buurt van Hasselt? Als je zin hebt in te mtb, geef nseintje.
Groetjes
lovelygirl
Mountainbiker

Post by lovelygirl »

Woensdag de fiets gaan bestellen bij ABC fietsen te Wilrijk. De leverancier had hem deze morgen geleverd bij hun. Ze hebben daar een prima service en de zaakvoerder heeft zich de naad uit zijn lijf gewerkt om de fiets vanavond klaar te krijgen. Deze verdiend een pluim!!!!
www.abcfiets.com
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Veel plezier met uw nieuw machien :-D :-D

greetsss
Guest

Post by Guest »

van abcfietsen heb ik veel goeds gehoord
veel plezier met de nieuwe fiets
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

lovelygirl wrote:Woensdag de fiets gaan bestellen bij ABC fietsen te Wilrijk. De leverancier had hem deze morgen geleverd bij hun. Ze hebben daar een prima service en de zaakvoerder heeft zich de naad uit zijn lijf gewerkt om de fiets vanavond klaar te krijgen. Deze verdiend een pluim!!!!
www.abcfiets.com
Proficiat met je bestelling, een heel goede fiets, prijs kwaliteit super ...

Ik heb de mijne terug naar de winkel gedaan, wegens te groot gekocht en opgelegd voor een LTD CC.

Dit enkel omdat de geometrie mij niet super lag, korte bovenbuis en behoorlijk rechte zit! Ik heb liever iets gestrekter.

Deze geometrie komt eigenlijk een beetje overeen met de "vrouwen" geometrie bij de grotere merken.

Des-al-wel-te-plus een paar keer mee in bossen, slijk, singletrack, water, enz. gezeten en het gevoel van de fiets is super.

Succes ermee!

Ben.
dewitte
Mountainbiker

Post by dewitte »

allé, suuces van uw nieuw bikske en laat ons iets weten as ge goed geploetert hebt. ENJOY IT!!
lovelygirl
Mountainbiker

Post by lovelygirl »

iedereen bedankt voor de leuke complimenten op mijn nieuwe fiets!
ondertussen ben ik er al een aantal keer mee gaan rijden hier bij ons in de buurt! modder was er nog niet aanwezig want daar is het momenteel te goed voor hé! :-D maar de fiets rijdt echt heel goed! ik ben blij met deze aankoop!
Ruudster
Mountainbiker

Post by Ruudster »

lovelygirl wrote:iedereen bedankt voor de leuke complimenten op mijn nieuwe fiets!
ondertussen ben ik er al een aantal keer mee gaan rijden hier bij ons in de buurt! modder was er nog niet aanwezig want daar is het momenteel te goed voor hé! :-D maar de fiets rijdt echt heel goed! ik ben blij met deze aankoop!
welke maat van fiets en lengte ben jijzelf?
mijn vriendin heeft intresse in een 2de hands cube, maat 16" en ze is 1.60 m
lijkt die maat iets voor haar?
Post Reply