groot probleem

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Post Reply
Djax
Mountainbiker

groot probleem

Post by Djax »

hello
k'zit met een groot probleem
heb net een occassie giant nrs gekocht,maar de achterdemper ( rock shox sid xr ) staat veel te zacht.
ik kan hieromtrent nergens info vinden over hoeveel psi ik mag pompen
zou zondag zeer graag gaan biken maar zo kan het niet
kan iemand mij helpen aub :cry: :P

ps ik weeg 72kg

vriendelijke groetjes
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Ik stel mijn demper in op 175 psi (= 12 bar) in de positieve kamer, de negatieve kamer moet ongeacht het gewicht van de rijder op 50 psi (=3,4 bar) staan.

Oja ik weeg 78 kg :oops: :oops: :wink:
Pië
Mountainbiker

Post by Pië »

Ik wil je wel helpen om je mtb af te stellen, maar ik heb eerst nog een vraag. De mijne is enkele weken geleden gestolen in Schaffen, Giant XTC, NRS Team. Ik zou hem graag terugvinden. Heb je hem gekocht van iemand die te vertrouwen is? In mijn kader is namelijk een deukje in het midden van de horizontale buis. Moest dit het geval zijn dan vertrouw ik op uw eerlijkheid en begrip.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Pië wrote:Ik wil je wel helpen om je mtb af te stellen, maar ik heb eerst nog een vraag. De mijne is enkele weken geleden gestolen in Schaffen, Giant XTC, NRS Team. Ik zou hem graag terugvinden. Heb je hem gekocht van iemand die te vertrouwen is? In mijn kader is namelijk een deukje in het midden van de horizontale buis. Moest dit het geval zijn dan vertrouw ik op uw eerlijkheid en begrip.

#-o stel u voor man dat je zo je bike terugvindt [-o<
crasher
Mountainbiker

Post by crasher »

misschien kan Sniper best eens langs gaan bij Pië om zijn demper laten af te stellen?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Geen voorbarige conclusie's trekken he mannen :wink:
Blackadder
Mountainbiker

Post by Blackadder »

Ik denk dat Sniper vergeten te vermelden heeft dat hij een Giant NRS Carbon 2005 (fiets van Brentjes, ik heb de verkoop geregeld)heeft en geen alu NRS team.

Zodus ... probleem opgelost.

Hier worden toch zo vlug conclusies getrokken.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Denk niet dat er conclusies werden getrokken, enkel dat er iemand een klein waterkansje zag om mss zijn bike terug te vinden, hoe zou je zelf zijn?
Die Bart Brentjens fiets lijkt me wel leuk om te hebben. Met de setup kan ik helaas niet helpen...
Post Reply