Ik heb gemerkt dat er speling zit op de as van de derailleur.
De derailleur staat er iets meer dan een half jaar op en heeft niet meer dan 600km gedaan (in de zomer en onder droge omstandigheden nog wel)
Hoe zit het met de jouwe?
En kan er iemand vertellen wat de speling is als hij nieuw uit de doos komt, heb er toen geen aandacht aan besteed, volgens was er geen speling anders had ik het wel gemerkt, heb hem er zelf op geplaast.
Speling op as van SRAM achterderailleur X.0
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Mij is't ook al opgevallen bij montage van een nieuwe derailleur : zonder ketting, gewoon vastgeschroefd in de derailleurpad. Speling is echter miniem, en zodra er een kabel inzit en ketting opligt is er geen axiale speling meer.
- Winno
- Mountainbiker
Ik kan dit beamen wat madskatingcow zegt! Maar heb ook met Shimano gereden en deze hebben het volgens mij erger dan Sram!madskatingcow wrote:Mij is't ook al opgevallen bij montage van een nieuwe derailleur : zonder ketting, gewoon vastgeschroefd in de derailleurpad. Speling is echter miniem, en zodra er een kabel inzit en ketting opligt is er geen axiale speling meer.