Tacx Excel

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
mtbiker
Mountainbiker

Tacx Excel

Post by mtbiker »

Heeft er iemand ervaring met de tacx excel? Ik kan er ene op de kop tikken voor een zacht prijsje. Ik heb op de site van Tacx gekeken maar ik vind daar niks van terug! :( Is dit al een oud toestel? En wat was de nieuwprijs zodat ik weet of ik geen kat in een zak koop.
Dat past toch voor een mtb of niet?

Gr mtbiker.
KeviN[eVo7]
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009

Post by KeviN[eVo7] »

Ik heb onlangs ook een Tacx excel gekocht. Dit is de voorganger van de cosmos.
Je kan je hartslag, trapfreq, snelheid, kalorieverbruik, enz volgen op de display. je kan ook trainingen programeren zodat je een bepaald parcours aflegt. De bediening is wel niet eenvoudig maar na wat zoeken lukt het wel.
Je kan de handleiding downloaden van de tacx.nl site.

Ik train wel met een koersfiets hierop, ik veronderstel dan een mtb ook gaat als je de juiste banden hebt (slicks).

Groeten,

Kevin
Guest

Post by Guest »

is dat niet de grand exel dat je hebt?
op de site van tacx vind je wat informatie ervan
oa de handleiding
http://www.tacx.nl/flash_content/main.h ... width=high
doorklikken naar support
mtbiker
Mountainbiker

Post by mtbiker »

kevinevo7 wrote:Ik heb onlangs ook een Tacx excel gekocht. Dit is de voorganger van de cosmos.
Je kan je hartslag, trapfreq, snelheid, kalorieverbruik, enz volgen op de display. je kan ook trainingen programeren zodat je een bepaald parcours aflegt. De bediening is wel niet eenvoudig maar na wat zoeken lukt het wel.
Je kan de handleiding downloaden van de tacx.nl site.

Ik train wel met een koersfiets hierop, ik veronderstel dan een mtb ook gaat als je de juiste banden hebt (slicks).

Groeten,

Kevin
Op de site van Tacx vind ik alleen de handleiding van de grand excel terug en niet van de gewone excel!
Zit daar veel verschil tussen de grand & de gewone excel?

Gr mtbiker
Post Reply