MTB-wedstrijden Verstandhouding der Noorderkempen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MTB - Meer
- Mountainbiker
MTB-wedstrijden Verstandhouding der Noorderkempen
Post by MTB - Meer »
Dit weekend aan de tweede wedstrijd meegedaan in de Mosten in Meer. Vond het zeker de moeite. Het resultaat was wel niet schitterend maarja ik ben nog student en rij eigenlijk alleen int weekend een tt. Zijn er hier opt forum die hier ook aan meegedaan hebben en wat vonden jullie ervan?
- The Raceface
- Mountainbiker
- MTB - Meer
- Mountainbiker
Post by MTB - Meer »
Gewoon een vijftal wedstrijdjes van drie kwartier met een klassementje in de Noorderkempen. Georganiseerd door plaatselijke wtc's.
Der doen toch ook mannen aan mee die behoorlijke plaatsen in de funklasse rijden. (bv. Hans Urkens)
Meer info over deze wedstrijden vindt je op de site van 'Verstandhouding der Noorderkempen' (gewoon op google intikken).
Der doen toch ook mannen aan mee die behoorlijke plaatsen in de funklasse rijden. (bv. Hans Urkens)
Meer info over deze wedstrijden vindt je op de site van 'Verstandhouding der Noorderkempen' (gewoon op google intikken).
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Ik heb ook meegedaan, zondag. Vond zelf dat ik een goed resultaat had. De Mosten is één van de mooiste parcoursen bij de VDN voor de MTB. Misschien dat Berendrecht ook wel mooi is, maar daar heb ik geen idee van. Galder is ook nog wel te doen, Lille natuurlijk ook. Enkel Strijbeek is eigenlijk om mee te schreeuwen.
- MTB - Meer
- Mountainbiker
Post by MTB - Meer »
De Mosten is zeker mooi. Vlak bij mij thuis en een beetje m'n vaste trainingsplek.
vdn