cateye kilomietriek
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- viper c'est bon
- Mountainbiker
cateye kilomietriek
Post by viper c'est bon »
ik heb mij zopas een kilometriek van cateye gekocht en geinstalleerd maar die werkt nie.Hij is nog maar nieuw en heb de maat van het wiel ingegeven en de magneet en de sensor staan dicht genoeg bij elkaar maar toch werkt hij niet.Iemand een idee wat ik er kan aan doen.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Is het een draadloos model ?
Anders zou het batterijtje van het zendertje wel eens leeg kunnen zijn.
Het mag dan wel een nieuwe zijn, maar als hij al een tijdje in het rek ligt ...
Mocht dit het geval zijn, zou ik er toch wel even mee terug gaan naar waar je hem hebt gekocht. Nieuw baterijtje = service van de zaak
Succes
Anders zou het batterijtje van het zendertje wel eens leeg kunnen zijn.
Het mag dan wel een nieuwe zijn, maar als hij al een tijdje in het rek ligt ...
Mocht dit het geval zijn, zou ik er toch wel even mee terug gaan naar waar je hem hebt gekocht. Nieuw baterijtje = service van de zaak
Succes
- Geronnimo
- Mountainbiker
net zoals viper zegt, eerst even met een magneetje voorbij de sensor gaan, dan zou hij iets moeten meten. controleer ook het kabeltje even, misschien is het wat gescheurd of helemaal uit het basisstationnetje gerukt. indien het een draadloos modelletje is, dan moet je inderdaad zoals al gezegd goed de batterijen controleren. een laatste tip: controleer vanachter aan de kilometriek efkes die 2 metalen binnetjes, druk die efkes in en zie ofda die nog terugveren. als da niet is, ga dan maar terug naar de fietsboer, want dan is er iets serieus mis 
- viper c'est bon
- Mountainbiker
Ik heb ook wat probs met mijne cateye.
Heeft 2 Jaar redelijk goed gewerkt, maar sinds vorige week deed die niets meer. Ik heb dus de batterij van sensor en computer dan maar eens vervangen en nu doet die het nog steeds niet.
Het rare is wanneer de afstand tussen sensor en computer minder als 30 cm is doe die het wel......
Aan de batterijen kan het niet liggen heb juist nieuwe gestoken, heb ook al getest bij kamertemp....
Ik heb geen idee wat het probleem nog kan zijn
Heeft 2 Jaar redelijk goed gewerkt, maar sinds vorige week deed die niets meer. Ik heb dus de batterij van sensor en computer dan maar eens vervangen en nu doet die het nog steeds niet.
Het rare is wanneer de afstand tussen sensor en computer minder als 30 cm is doe die het wel......
Aan de batterijen kan het niet liggen heb juist nieuwe gestoken, heb ook al getest bij kamertemp....
Ik heb geen idee wat het probleem nog kan zijn