Intresse Brugse Bike Posse Rit

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
witten
Mountainbiker

Intresse Brugse Bike Posse Rit

Post by witten »

gewoon effe polsen of er intresse zou zijn in een nieuwe BBP ( Brugse bike posse) rit.....

alle forum bikers uit de streek laten maar iets weten.....
als er genoeg intresse is dan bekijken we dit verder....

F
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey Bikers,

zonet mailke gekregen om te reageren, allez ze vragen nu dat ik moet reageren omwille dat m'n naam volk aantrekt.......

Nee, wat gaan we plannen...... We zouden eens kijken om een Mountainbike .be dag hier in onze streek te organiseren. Over het tijdstip kan ik nog niks vertellen maar waarschijnlijk een dag dat er niemand kan komen. Er zullen twee ritten worden georganiseerd, ene voor de zeer goeie bikers en ene voor iemand zoals ikke, dus rustige......

Meer ga ik nog niet verklappen want het moet beter worden dan de organisaties in den Limburg #-o #-o #-o

Wat is nu de bedoeling van deze post ?? Awel, eens kijken hoeveel intresse er zou zijn.
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

ik wil helemaal geen spelbreker spelen zulle, maar enkele dagen geleden was er een post dat er véél te veel TT in de Brugse regio zijn, en nu opnieuw een rit ... stel dat wat uit tot na de winter, en richt dan een volledige gordel rond Brugge in, contacteer de juiste mensen (aka inwoners van omliggende gemeenten) en je komt aan +/- 80kms??? tis maar een tip hé
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey Gunther,

geen schrik hebben de rit zal maar doorgaan in de zomer want we willen uitzoeken of er geen mogelijkheid is om een bbq te houden. Nu is het enkel voor dit.
Iedereen nu een TT rijden, laat ze de schone stukken posten op dit forum, en we proberen dan die aan elkaar te koppelen.....

Ik weet het, vroeg he...
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

Als er een rit is mag je mij zeker contacteren. :bounce: :bounce:
EEn kleine suggestie. Eens da andere kant van brugge (nie de bossen waar ik me eigenlijk wel ferm amuseer) maar wel richting tt's van moerkerke en dudzele waar er volgens mij nog vele onbekende stukken moeten liggen want buiten deze 2 tt komen we nie veel in diene streek. :lol: :lol:
BING
Mountainbiker

Post by BING »

... Altijd interesse hé ...

Groetjes
P
witje
Kerstman

Post by witje »

jullie weten dat ik altijd wel nog een stuk ken dat nog niet gekend is door de meeste, BBQ, we moeten eens de rit doen waar ik jouw al over gesproken heb.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

'ts maar een idee hé -ik ben zeer goed in ideen maar minder goed in het uitvoeren er van :-? - maar moest je nu een iets heeeeel speciaal doen en dus niet zomaar een (ongetwijfeld mooie) rit met ne ferme après. Er kan bv gekozen worden voor een "mountainbike.be -dag" maar dan letterlijk hé. Aangezien de nachtrit van torhout blijkbaar zo leuk was waarom bv geen 24-uur organiseren ?
Er kunnen bv teams van -ik zeg zo maar iets- 8 man gevormd worden die via aflossing een leuk dag en nacht -parcours van pakweg 20 km zoveel mogelijk afleggen.
Ik denk wel dat heel wat MTB clubs én gelegenheidsteams misschien wel voor het idee te vinden zijn. het moet wel natuurlijk de bedoeling zijn het 'fungehalte' het haalt van het competitieve.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

marge wrote:'ts maar een idee hé -ik ben zeer goed in ideen maar minder goed in het uitvoeren er van :-? - maar moest je nu een iets heeeeel speciaal doen en dus niet zomaar een (ongetwijfeld mooie) rit met ne ferme après. Er kan bv gekozen worden voor een "mountainbike.be -dag" maar dan letterlijk hé. Aangezien de nachtrit van torhout blijkbaar zo leuk was waarom bv geen 24-uur organiseren ?
Er kunnen bv teams van -ik zeg zo maar iets- 8 man gevormd worden die via aflossing een leuk dag en nacht -parcours van pakweg 20 km zoveel mogelijk afleggen.
Ik denk wel dat heel wat MTB clubs én gelegenheidsteams misschien wel voor het idee te vinden zijn. het moet wel natuurlijk de bedoeling zijn het 'fungehalte' het haalt van het competitieve.

Wie zal dat organiseren? Vergeet niet dat wij geen "roste klute" hebben. De Brugse Bike Posse is gewoon een bende Brugse bikers die veel leute willen maken. Wij zijn dus geen vereniging.

Iets organiseren zoals je voorstelt, kost nu eenmaal geld.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik zou al content zijn moesten jullie een "Forum TT" inrichten. Na Torhout smaakt dat naar meer hoor...
Zal wel aanslaan als jullie dit voor mekaar krijgen... :lol:
Post Reply