Hallo,
Ben nieuw op het forum en wil me graag een mtb aanschaffen.
Heb mijn oog laten vallen op het merk Ghost.
Heeft dit een goede reputatie en zo ja, kent iemand de wezenlijke verschillen tussen de onderstaande types?
SE3000
SE3002
SE3003
SE5000
SE5002
SE5003
SE7000
SE7002
SE7003
Ze zijn idd gerangschikt van goedkoop naar duur, maar wat onderscheidt de 7-reeks bijv. van de 5- en 3-reeks?
Merci,
Frank
Ghost
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Re: Ghost
ik heb op dat geantwoordFrank Vdb wrote: Kent iemand de wezenlijke verschillen tussen de onderstaande types?
SE3000
SE3002
SE3003
SE5000
SE5002
SE5003
SE7000
SE7002
SE7003
Ze zijn idd gerangschikt van goedkoop naar duur, maar wat onderscheidt de 7-reeks bijv. van de 5- en 3-reeks?
Merci,
Frank
Re: Ghost
En als je zelf wat had willen zoeken.... http://www.ghost-bikes.com/2006/bikes.p ... y=HardtailWiLL3Ms wrote:ik heb op dat geantwoordFrank Vdb wrote: Kent iemand de wezenlijke verschillen tussen de onderstaande types?
SE3000
SE3002
SE3003
SE5000
SE5002
SE5003
SE7000
SE7002
SE7003
Merci,
Frank
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
ik wil wel
ik rij een hardtail, scandium frame
een fantastisch frame licht en nog geen enkel probleem meegehad.
alleen wilt deze fiets niet altijd naar waar ik wil. is vrij nerveus qua stuurgedrag en elk stuurfoutje wordt genadeloos afgestraft.
fotos kan je vinden op mijn webstek.
prijs kwaliteit zeker een aanrader
ik rij een hardtail, scandium frame
een fantastisch frame licht en nog geen enkel probleem meegehad.
alleen wilt deze fiets niet altijd naar waar ik wil. is vrij nerveus qua stuurgedrag en elk stuurfoutje wordt genadeloos afgestraft.
fotos kan je vinden op mijn webstek.
prijs kwaliteit zeker een aanrader
Rij ook op de Ghost scandium. Ghost heeft een heel goede reputatie in Duitsland. Manitou stelde het reeds verschillende Ghost fietsen waren in de top 50 in Houffalize.
Voor mij zeker een aanrader. Voor de wezenlijke verschillen ja best kijken op de site. Heeft vooral te maken met welke onderdelen er bij het kader gemonteerd zijn. De 7000 serie lijkt niveau XT, 5000 serie niveau LX en de 3000 serie Deore. Het kader is het zelfde. Dit als je budget beperkt is later kun je altijd "upgraden" op dit toch wel goede basiskader.
Voor mij zeker een aanrader. Voor de wezenlijke verschillen ja best kijken op de site. Heeft vooral te maken met welke onderdelen er bij het kader gemonteerd zijn. De 7000 serie lijkt niveau XT, 5000 serie niveau LX en de 3000 serie Deore. Het kader is het zelfde. Dit als je budget beperkt is later kun je altijd "upgraden" op dit toch wel goede basiskader.