Mountainbike.be verjaardagstocht / aftertalk..

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Mountainbike.be verjaardagstocht / aftertalk..

Post by sharplikeascalpel »

Hallo allemaal,

Ik vond het een fantastische en onvergetelijke dag: veel zon, mooie natuur, ontspannend tempo, goed gezelschap, gezellige babbels, goede douche en lekkere spaghetti... Ik kan zo nog doorgaan, maar kort gezegd: zalig

BEDANKT ALLEMAAL!
mobike2
Mountainbiker

Post by mobike2 »

Het is algemeen geweten dat, als Mountainbike.be iets organiseert, het altijd fantastisch is.
Deze keer was het niet anders. =D>
Bedankt organisatoren, alsook aan de bikers om de gezelligheid en het plezier erin te houden. Ik heb me geamuseerd.
Dirttracker
Mountainbiker

Post by Dirttracker »

Proficiat voor de organisatie =D>

Spijtig dat ik na de rit direct de groep moest verlaten voor een afspraak om 16.00u. Had niet verwacht dat we zo laat gingen binnenkomen. Maar bijal een toffe dag met beide wereldkampioen in onze groep.
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Voor mij was het mijn eerste meeting, en het is zeer goed mee gevallen moet ik zeggen. Het mooie weer en het goede gezelschap en de uitmuntende organisatie zorgde ervoor dat ik deze geweldige dag met een mooie ronde 61km kon afsluiten...

=D> Chapeau dus voor alles en iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt!! =D>
Last edited by Genius on Sun 25 Sep 2005 19:02, edited 1 time in total.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik heb op het laatste moment afgehaakt, sorry :oops:

Ben met de bouw bezig en het een en ander is niet klaargeraakt gisteren. Moest dit weekend klaar zijn dus heb het veilig gespeeld. Jammer, hoorde van Frenske dat het goed geweest was.
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

vond het zeer spijtig wegens vol blijkbaar #-o hadden ze wel mogen vermelden in het begin van de topic voor de inschrijvingen
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

=D> Was bij mij ook de eerste keer ,en zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt crew en zeker ook bedankt aan Filip die hiermee toch bewijst dat hij ne vree toffe pée is :wink:

En da 3e toerke houden we nog tegoed hé Filip :-D
Guest

Post by Guest »

kogaboy wrote:vond het zeer spijtig wegens vol blijkbaar #-o hadden ze wel mogen vermelden in het begin van de topic voor de inschrijvingen
DIt is een terechte opmerking. In eerste instantie waren we dit ook niet van plan, maar door de grote stormvloed moesten we wel. onze verontschuldigingen hiervoor, laat het voor ons een leerschool zijn geweest. :wink:
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

volgende keer ikke direct mijnen naam erbij zetten :bounce: :lol:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

twas een plezant tochtje , alles was tiptop in orde
Post Reply