Is er al eens iemand de vaste route in Tielt-Winge gaan rijden?? K zie bij de verslagen op de site dat er wel redelijk wat problemen zijn met de bewijzering?? Is dit zo??
THX
Tielt-Winge
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- WT6
- Mountainbiker
Tommie,
Ik ben van de streek en heb nog nooit problemen gehad met de bewegwijzering. Ge moet alleen goed uw ogen openhouden anders rijdt ge d'r soms voorbij. Wij hebben met de club al een paar keer deze route gereden en zijn er absoluut voor te vinden. Deze route passeert zelfs een wegje achter mijn woonst en ik gebruik dit parcours regelmatig als trainingsrit. 48 km en 640 hm. Dik in orde, wel een paar afdalingen die je beter kent vooraleer je er vol in gaat. Onderandere eentje in het bos waar je rechts naar beneden afslaagt. Als je d'r bent en beneden aankomt, zal je me begrijpen. Succes !!
Ik ben van de streek en heb nog nooit problemen gehad met de bewegwijzering. Ge moet alleen goed uw ogen openhouden anders rijdt ge d'r soms voorbij. Wij hebben met de club al een paar keer deze route gereden en zijn er absoluut voor te vinden. Deze route passeert zelfs een wegje achter mijn woonst en ik gebruik dit parcours regelmatig als trainingsrit. 48 km en 640 hm. Dik in orde, wel een paar afdalingen die je beter kent vooraleer je er vol in gaat. Onderandere eentje in het bos waar je rechts naar beneden afslaagt. Als je d'r bent en beneden aankomt, zal je me begrijpen. Succes !!
ik heb hem vandaag voor den eerste keer gereden en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.zeer mooi parcour met enkele serieuze kuitenbijters en toffe afdalingen,mischien wel wat veel asfalt maar zeker en vast de moeite om is te rijden, let wel:als't geregend heeft zou het wel eens kunnen dat ge dikwijls te voet verder moet maar als't zonneke schijnt:een aanrader
p.s:de bepijling was dik in orde maar ge moet soms wel opletten want voor ge het weet zit ge te ver
p.s:de bepijling was dik in orde maar ge moet soms wel opletten want voor ge het weet zit ge te ver
- Dingo
- Mountainbiker
- Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom
Vandaag ben ik er ook gaan rijden. We waren met 4. Ik ben zeker enthousiast over dit parcours, maar ik heb de neiging om al eens een pijltje niet te zien, met alle gevolgen van dien.
We hadden 32 km. Achteraf bleek dat we het Troostembergbos gemist hebben, het mooiste stuk. Een reden temeer om er spoedig weer te keren.
We hadden 32 km. Achteraf bleek dat we het Troostembergbos gemist hebben, het mooiste stuk. Een reden temeer om er spoedig weer te keren.
manitou wrote:Gillian rijd je daar dikwijls?
Ik ben vorige zondag met mijne maat daar gaan rijden onderweg iemand met nen giant tegen gekomen (nen fully)
wij reden beide met een cannondale
ik rijd daar heel dikwijls(troostenberg bos en omstreken) maar ben vorige zondag niet gaan rijden!!
als je nog is in Tielt Winge gaat rijden laat me iets weten ik wil gerust mee!!!!!