Waarom ik dit vraag: Zondag in Ham stonden wij (mijn vriendin en ik) aan de bevoorrading en er stonden twee kerels naar de bike van mijn vriendin te kijken. Ze waren erover aan het discussiëren of het nu een rockhopper of een stumpjumper was. Ik had dit toevallig gehoord en zei hen dat het een s-works was uit het jaar 2000.
Ok, toegegeven hij is overspoten (heb ik laten doen) door david meirhaege in parelmoerwit met alle originele strepen er terug op en er zit een ander (betere) link in.
Dat werd op gelach onthaald "want in 2000 was er nog geen s-works fully" volgens één van de twee. Ik heb dit tegengesproken. "Maar hij kan het weten, hij is specialized dealer" Het bleek den hondt uit laakdal te zijn.
Hij zei mij ook nog dat ze mij goed liggen gehad hadden toe ze mij die bike als s-works verkochten "ik heb hem zelf gekocht en in mekaar gestoken..."
Na de rit op de parking zat hij nog met een smile naar mij te kijken toen ze wegreden...
Het tragikomische van de hele zaak is dat er al in 1999 een s-works fully was en dat de mijne dus wel degelijk ook een s-works is en dat hij er dus geen fluit van weet...
Daarom mijn vraag: als je daar gaat heb je dus de kans dat je slecht of onvolledig ingelicht wordt. Heb je daar schrik van of is voor jou de de fietsenhandelaar de alwetende?!
Dit lag me even op de maag, want er zijn maar twee dingen waar ik iets van weet... architectuur en bikes
greetz
bettes
ps mocht een van de mtbcrossers dit lezen dan mag je het hem gerust zeggen!