Spa 24h VTT 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Wacko007
Mountainbiker

Spa 24h VTT 2005

Post by Wacko007 »

Heyyy,

Dit jaar is het weer zover. De 24h voor mountainbikers in Spa. Met een parcours veel mooier dat de overige 24h in België is dit wel een tof event.

De vraag is hier of er nog een aantal bikers zich geroepen voelen om mee in een ploegje te stappen. We zijn momenteel met twee renners en dachten nog wat mega-force te kunnen gebruiken. In de eerste plaats gaat het voor de fun, maar een beetje snelheid zal altijd wel welkom zijn...

Laat maar iets weten door reactie op dit topic.

Greetz,

Julien.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

wann valt de 24h dit jaar?
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Weekend van 10-11 september.
Het team is er al, ingeschreven en al, maar we missen enkel nog een paar renners.

@Berggeit; ik weet dat je vorig jaar hebt gereden, goesting om dit jaar mee te rijden me ons? AAPI Super van vorig jaar, met o.a. Greenie van het forum en dit jaar ook Kristof Bomans van Trek en ik ook natuurlijk.

Greetz,

Julien.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

kzal het u nog deze week laten weten, de intresse is er wel! :-D en inform staan we ook, lol
grtz, ik laat u nog iets weten.
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

efkens een berichtje zetten om op de hoogte gehouden te worden van reacties.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Even ter informatie: verwacht misschien wat verkeersdrukte richting Spa vermits 10 en 11 september de F1 neerstrijkt op Francorchamps.
En ik weet uit ervaring dat dit zo zijn gevolgen kan hebben op de autostrade :wink: .
(hangt er natuurlijk vanaf rond welk uur je daar bent, maar toch)

Enfin, een gewaarschuwd man ...

In elk geval veel plezier toegewenst ginder
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ha gaat berggeit zich toch wagen in spa?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

hebben jullie weet van nog andere 6, 12 of 24 uurs uithoudingsraces? ik zou wel eens solo wat willen rijden.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

westerlo dacht ik nog, en in kessel fort 6h? kan het? maar alleen voor bedrijven of zo zeker, ge kunt uw inschrijven door uw werkgever en dan uw 5 broertjes en z usjes inschrijven :p
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

@ Adri

Vorig jaar was er een rijder die de 24u solo heeft gedaan.
Moet -met de plensbui en de modder slijtageslag- berezwaar geweest zijn.

Zie ook hier voor zijn verslagje : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ht=#119568

Mocht je van plan zijn de 24u van Spa solo te rijden, laat me dan iets weten. Wij zitten daar met voldoende volk (twee ploegen van AAPI, twee ploegen van AMB Theux die ik ken) en we kunnen je dan altijd logistiek en moreel bijstaan.
Post Reply