ik heb een bergske gemaakt, en we kunnen hem heem goed springen.
nu wille we er truucjes op gaan doen.
maar we weten niet welke mindergevaarlijke; om te beginnen we moeten doen. iemand nog goede trucjes?
beginnerstrucjes eveneens gevorderdentrucjes.
allemaal welkom.
jumpen
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- ghostinaction
- Mountainbiker
Ik heb een tip voor u: zoekfunctie
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=springen
Ik vind het eigenlijk gek dat je deze nog niet teruggevonden had, ik heb anders al gezien dat je maandenoude topics terug vind
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=springen
Ik vind het eigenlijk gek dat je deze nog niet teruggevonden had, ik heb anders al gezien dat je maandenoude topics terug vind
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
ah das eentje me springen ZONDER bergje.
^_^ uit pure verveling begin ik vanachter de pagina's te lezen.
en dan kom't ge oude topic's tegen
^_^ uit pure verveling begin ik vanachter de pagina's te lezen.
en dan kom't ge oude topic's tegen
-achterom kijken terwijl je in de lucht springt
-één hand naast houden terwijl je springt
-dan met 2 handen
-dan met voet af je pedaal houden en met je andere voet beetje duwen , zo gaat je achterwiel beetje opzij , dan als ma meer beginnen duwen da je achterwiel praktisch naast je komt , je kan da ook doen als je net voor den bergje komt , met je voorwiel een kleine draai pakt ga je ook zo scheef ! vind ik wel sjiek springen ! als je dit al kunt begin je aan de andere can can enzo....
-één hand naast houden terwijl je springt
-dan met 2 handen
-dan met voet af je pedaal houden en met je andere voet beetje duwen , zo gaat je achterwiel beetje opzij , dan als ma meer beginnen duwen da je achterwiel praktisch naast je komt , je kan da ook doen als je net voor den bergje komt , met je voorwiel een kleine draai pakt ga je ook zo scheef ! vind ik wel sjiek springen ! als je dit al kunt begin je aan de andere can can enzo....
One hander
No hander
One footer
No footer
X-up (stuur 180° rondraaien in de lucht dat je armen een X vormen en natuurlijk terug naar de normale positie brengen voordat je land
)
Tabletop (fiets platleggen in de lucht, zeer vet als je hem heel plat krijgt, het is niet zo makkelijk als het lijkt )

Dat zijn de 'basistricks' als je die kan, kan je gaan combineren (one foot tabletop bijvoorbeeld)
No hander
One footer
No footer
X-up (stuur 180° rondraaien in de lucht dat je armen een X vormen en natuurlijk terug naar de normale positie brengen voordat je land
Tabletop (fiets platleggen in de lucht, zeer vet als je hem heel plat krijgt, het is niet zo makkelijk als het lijkt )

Dat zijn de 'basistricks' als je die kan, kan je gaan combineren (one foot tabletop bijvoorbeeld)
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
one footer al bijna 4 keer gelukt ^_^
fietsje platleggen mislukte ^_^
jumpen en gewoon achterwiel naast u brengen ^_^
Ik zei toch dat tabletop niet zo makkelijk isghostinaction wrote:one footer al bijna 4 keer gelukt ^_^
Je 'achterwiel naast je brengen' heet een 'whip'
en zoveel ^_^ is beetje irriterend vind ik persoonlijk, teveel van het goede
- ghostinaction
- Mountainbiker