aankoop velgen + banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
flip
Mountainbiker

aankoop velgen + banden

Post by flip »

Ben aan het uitkijken voor nieuwe set velgen, wil mijn oude dan houden om daar wegbandjes op te leggen gezien ik in de week heel wat kmtjes op de weg doe.

Dus maw welke velgen raden jullie me aan en met welke wegbanden hebben jullie een goede ervaring?? Budget voor de velgen is rond de 180€à200€.

Had zelf gedacht aan Crossland, maar zijn er onder jullie die me nog iets anders zouden aanraden!!!

Mercikes!!!
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Zie juist dat er hieronder al een topic is over wegbanden dus hierover hoef ik geen info!! Velgen natuurlijk wel!
superstardjay
Mountainbiker

Post by superstardjay »

Kijk dan ook eens helemaal onderaan de pagina ---> wielen voor op de weg
flip
Mountainbiker

Post by flip »

superstardjay wrote:Kijk dan ook eens helemaal onderaan de pagina ---> wielen voor op de weg
Ja ma de wielen zijn iet voor op de weg, oude wielen ga ik gebruiken voor de weg met weliswaar andere banden, de nieuwe zijn voor mtbiken!!
LoXoS
Mountainbiker

Post by LoXoS »

flip wrote:
superstardjay wrote:Kijk dan ook eens helemaal onderaan de pagina ---> wielen voor op de weg
Ja ma de wielen zijn iet voor op de weg, oude wielen ga ik gebruiken voor de weg met weliswaar andere banden, de nieuwe zijn voor mtbiken!!
In mijn topic ("wielen voor op de weg") heb ik gekozen voor crossland velgen, dat ik ook gebruik om te mountainbiken. Mijn oude wielen zijn voor op de weg, met continental slics er op.
Post Reply