beginnende bikers omgeving Steenokkerzeel

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Els1978
Mountainbiker

beginnende bikers omgeving Steenokkerzeel

Post by Els1978 »

Sinds april doe ik wekelijks een mtb toertocht, maar 't zou leuk zijn nog iemand te vinden om af en toe een vast parcours te rijden als extra training.
Guest

Post by Guest »

je kan af en toe een tot in rotselaar komen
daar kan je samen met liess mee met ons rijden
rustig tempo
af en toe woordje uitleg hoe bepaalde hindernissen te nemen enzo
beire00
Mountainbiker

Post by beire00 »

Hellow,ik ben 24 en van Vilvoorde en train al 6 a 7 maanden op vaste parcoers(Zonienwoud,Heverlee,Meise) en zou ook is een toertochtje en later eventueel wedstrijd willen meepikken.Laat maar iets weten als je een tocht wilt meerijden.Het nivau verschilt van dag tot dag,als het maar fun blijft. :-D
Groetjes Bart

beire00@hotmail.com
Skippy-K
Mountainbiker

Post by Skippy-K »

Ik ben 31 en van Kampenhout. Ben nog maar een dikke 2 maand terug aan het trainen, dus mijn gemiddelde snelheid is ni echt da (+/- 19 km/h).

Ik rijd regelmatig Rotselaar en Heverlee en heb eveneens een eigen route bedacht van +/- 60km (Kampenhout-Elewijt-Rijmenam-Haacht-Wespelaar).

Rijd altijd op woensdag, vrijdag en zondag.
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Hier nog ene van Nossegem ... de regelmatig op de bike zit ...

Eric B
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Skippy-K wrote:Ik ben 31 en van Kampenhout. Ben nog maar een dikke 2 maand terug aan het trainen, dus mijn gemiddelde snelheid is ni echt da (+/- 19 km/h).

Ik rijd regelmatig Rotselaar en Heverlee en heb eveneens een eigen route bedacht van +/- 60km (Kampenhout-Elewijt-Rijmenam-Haacht-Wespelaar).

Rijd altijd op woensdag, vrijdag en zondag.
Ha de Steven, zit ook nog eens op het forum... Als je zin hebt moeten we nog eens afspreken he, kunnen we eens aan mijn kanten gaan biken...

Groeten,
Xavier
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ik ben ook van deze omgeving ( Tervuren ) , ken het zoniewoud ( heb zo mijn eigen route) , blozo parkours van Overijse en oud heverlee ken ik ook . Als ge goeting hebt , kan een rondleiding geven .
Els1978
Mountainbiker

Post by Els1978 »

manitou. wrote:je kan af en toe een tot in rotselaar komen
daar kan je samen met liess mee met ons rijden
rustig tempo
af en toe woordje uitleg hoe bepaalde hindernissen te nemen enzo
Hallo,
Als het jullie eens past, wil ik graag een keer een parcours meerijden. Raad ivm hindernissen enzo kan ik best gebruiken, hoor.
wimski
Mountainbiker

Post by wimski »

Dag Els,

Ik ben een 27-jarige biker en trek er geregeld alleen op uit, maar zou het leuker vinden om af en toe wat gezelschap te hebben. Dus als je zin hebt, wil ik wel eens een route uitproberen met je.

Groetjes
Post Reply