25 ste EDITIE van ons MTB weekend
Voor deze jubileumeditie hebben we weer enkele nieuwigheden in petto.
Voor de eerste keer in 25 jaar maken we de oversteek over de demer naar enkele van de mooiste MTB stukken in Langdorp (uitgezonderd 25 km). Voor wie nog wat energie over heeft hebben we in de laatste 2 km nog een nieuw en heel pittig privé stukje om te ontdekken.
MTB:
25/35/45 - 1 bevoorrading
55 / 70 km - 2 bevoorradingen
350 tot 1250 hm
Ook voor de gravelliefhebbers hebben we dit jaar een selectie gemaakt van de mooiste gravelstroken van Holsbeek tot Diest. (Let op: ENKEL zaterdag - op gpx - voorinschrijving - www.rillaarsebikers.be )
GRAVEL:
75 km - 1 bevoorrading + spaghetti
125 km - 2 bevoorradingen + spaghetti
Op alle afstanden uitgebreide bevoorradingen waarvan ééntje in onze gekende skihut met o.a ter plaatse gebakken pannenkoeken
- Bewaakte fietsenstalling
- Technische ondersteuning en pechdienst
- Grote Bikewash bij aankomst
- Grote parking dichtbij de start
- Douches
- Gezellig terras bij aankomst met op zaterdag spaghetti en zondag hamburgers om de innerlijke mens te versterken
18 & 19/04/26 Rillaar MTB & Gravel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 18 & 19/04/26 Rillaar MTB & Gravel
Technische rit?
Als ik de hoogtemeters bekijk, lijkt het mij toch ook goed op en af te gaan.
Ben hier nog niet geweest, dus ben aan het twijfelen om deze eens te doen. Is wel meer dan een uur rijden voor mij.
Als ik de hoogtemeters bekijk, lijkt het mij toch ook goed op en af te gaan.
Ben hier nog niet geweest, dus ben aan het twijfelen om deze eens te doen. Is wel meer dan een uur rijden voor mij.
Zie topic vorige edities. We hebben de luxe om in t Hageland te organiseren maar we trachten ook elk jaar te blijven vernieuwen en kunnen steevast rekenen op enkele mooie privé passages. De streek is gekenmerkt door veel korte soms stevige klimmen die elkaar soms snel opvolgen. We trachten ook altijd enkele technische afdalingen erin te steken waar de kortere afstanden soms moeten rond geleid worden. De doorsteek naar Langdorp dit jaar voor onze 25 ste editie doet daar nog een schepje bovenop.
Laat u verrassen en altijd blij met te horen wat je er uiteindelijk van gevonden hebt.
Laat u verrassen en altijd blij met te horen wat je er uiteindelijk van gevonden hebt.
Voor enkele impressie zie Facebook RillaarsebikersGeerbruy wrote: Thu 16 Apr 2026 17:57 Zie topic vorige edities. We hebben de luxe om in t Hageland te organiseren maar we trachten ook elk jaar te blijven vernieuwen en kunnen steevast rekenen op enkele mooie privé passages. De streek is gekenmerkt door veel korte soms stevige klimmen die elkaar soms snel opvolgen. We trachten ook altijd enkele technische afdalingen erin te steken waar de kortere afstanden soms moeten rond geleid worden. De doorsteek naar Langdorp dit jaar voor onze 25 ste editie doet daar nog een schepje bovenop.
Ziet er idd allemaal de moeite uit.
Zal dus maar eens op verkenning komen.
Ik zou graag wel nog iets langer rijden, is er een mogelijkheid om het mooiste stuk ergens te bissen? Of is het geen lussenparcours?
Zal dus maar eens op verkenning komen.
Ik zou graag wel nog iets langer rijden, is er een mogelijkheid om het mooiste stuk ergens te bissen? Of is het geen lussenparcours?
Bevoorrading 2 en de aankomst liggen 200 m uit elkaar dus doorsteken is mogelijk en dan kan je de laatste 20 km 2 x doen om op 90 km uit te komen.
Vraag aan start achter Geert dan zal ik t even toelichten.
Vraag aan start achter Geert dan zal ik t even toelichten.
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
Bikers WTC Vossenberg Herentals zoals elk jaar aanwezig