Hey,
Ik heb een XX1 crank 34T 6mm offset gekregen. Kan ik deze gebruiken voor mij huidige 11 speed setup met boost naaf?
Ik weet dat normaal 3mm offset kettingblad nodig heb met boost naaf, maar wat is het verschil als ik toch het 6mm offset kettingblad zou gebruiken?
Thanks voor de replies.
XX1 crank 34T 6mm offset op boost 11-speed naaf
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
anatolewilson
- Mountainbiker
-
Andrew9889
- Mountainbiker
Re: XX1 crank 34T 6mm offset op boost 11-speed naaf
Post by Andrew9889 »
Als je een 6 mm offset op een Boost naf gebrikt kan je problemen heben met de ketinglijn 3 mm offset is ideaaal voor Boost en zorgt voor betere schakelprestaties en minder slijtage van de onderdelen Het is verstandig om te overwegen om over te schakelen naaar en 3 mm offset
Het is altid goed om de anbevolen specificaties van de fabrikant te volgen Het gebruk van een 6 mm offset kan leiden tot snellere slitage van de keting en cassette wat op de lange termin de onderhouds kosten van de fiets kan verhogen
Groeten, Andrew
Het is altid goed om de anbevolen specificaties van de fabrikant te volgen Het gebruk van een 6 mm offset kan leiden tot snellere slitage van de keting en cassette wat op de lange termin de onderhouds kosten van de fiets kan verhogen
Groeten, Andrew