Op 31/12 organiseren we weer onze MTB tocht om het jaar op een sportieve manier af te sluiten.
Na de sport prestatie kan je genieten van onze onovertroffen afterbike in GC Den Dries in Retie.
Afstanden zijn nog steeds 25 - 38 - 43 km.
Inschrijven kost 4,- € voor vwb leden en 6,- € voor Niet leden.
31.12.2019 - Retie - MTB Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: MTB Tocht 31/12 Retie
Ik heb geen keuze , moet dit wkd zat en zondag werken voor de jumping en zolang zonder mtb doet wel pijnDDT-STAS wrote:@ Den Bees; veel plezier! om s'avonds niet met mijne kop in mijn bord te vallen gaan wij deze skippen
Je kan best ter plaatse inschrijven .
De tour gaat richting Kasterlee en is op dit moment op een paar plaatsen na zo goed als droog .
Tegen dinsdag is het als het niet regent volledig droog .
De tour gaat richting Kasterlee en is op dit moment op een paar plaatsen na zo goed als droog .
Tegen dinsdag is het als het niet regent volledig droog .
-
Warpy
- Mountainbiker
Wij gaan rond half 10 van start met jeugdrenners van ATB Kempen. We doen dit bewust wat later om niemand te hinderen die sneller willen rijden. Moesten jullie toch een felgroene armada tegenkomen, passeer dan hoffelijk aub. Dit geldt trouwens voor iedereen en overal! Merci al, veel plezier en prettige feesten!
Zou anders mooie training zijn voor volgende zondag bij u in de achtertui. De kans is groot dat ik wel ga rijdenDDT-STAS wrote:@ Den Bees; veel plezier! om s'avonds niet met mijne kop in mijn bord te vallen gaan wij deze skippen