Iemand ervaring met deze rit?
https://www.oostvlaanderensmooiste.be/p ... ndagsectie
02.09.2018 Oost-Vlaanderens Mooiste Zottegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 02.09.2018 Oost-Vlaanderens Mooiste Zottegem
het parcours staat op hun site. Lijkt met nogal veel asfalt.
Maar zullen redelijk wat hm inzitten.
Ik twijfel ook nog om deze te rijden.
Maar zullen redelijk wat hm inzitten.
Ik twijfel ook nog om deze te rijden.
75 mooie km, maar het waren wel bijna allemaal Bloso kilometers, beetje inspiratie en moeite?. 2 bevoorradingen: 1 na 9 km en 1 na 56 km, en bijna niets te eten.. jammer
+1Biker123 wrote:75 mooie km, maar het waren wel bijna allemaal Bloso kilometers, beetje inspiratie en moeite?. 2 bevoorradingen: 1 na 9 km en 1 na 56 km, en bijna niets te eten.. jammer
Inderdaad, teleurgesteld huiswaarts gekeerd.Biker123 wrote:75 mooie km, maar het waren wel bijna allemaal Bloso kilometers, beetje inspiratie en moeite?. 2 bevoorradingen: 1 na 9 km en 1 na 56 km, en bijna niets te eten.. jammer
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
't was al een tijdje geleden dat ik de streek tussen zottegem en brakel nog gereden had, en ik vond het wel leuk. Misschien wat meer asfalt dan gewoonlijk, maar het stoorde mij niet. Vervelender is de positie van de bevooradingen en de reactie hierop als je meld dat deze ongelukkig liggen.
- Sir Kermit
- Mountainbiker
Nog even discussie gehad met de organisatie aan de bv.
Volgens hen moeite met vergunningen. En in de bossen is prive of worden fietssnelwegen aangelegd ??
Voorstel om naar ellezelles door te rijden kon niet gezien wallonie...
Bon....we mochten al content zijn met de meer dan 900+.
Volgens hen moeite met vergunningen. En in de bossen is prive of worden fietssnelwegen aangelegd ??
Voorstel om naar ellezelles door te rijden kon niet gezien wallonie...
Bon....we mochten al content zijn met de meer dan 900+.