Ik zie hier op de kalender op deze site de vermelding van een strandrace te Oostende, en dit het eerste weekend van september. Heeft iemand daar meer info over? Is dit vergelijkbaar met de strandwedstrijden in Knokke, De Panne enn Oostduinkerke?
Alvast bedankt
4/9/2005 - Oostende beachrace - Finale Flanders Cup
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Deze strandrace is de finale van de Flanders Cup en een organisatie van de Beachbikers. Meer info vind je op volgende sites:
www.flanderscup.be
www.beachbikers.be
www.flanderscup.be
www.beachbikers.be
Toch eventjes vermelden dat 'den duiker' en zijne 'redder' van in de Flanders Cup in Kessel ook reeds ingeschreven zijn voor deze race in Oostende. Ik hoop bij deze dat ik El Grande niet uit de zee moet gaan vissen want zo goed zijn mijn zwemkunsten nu ook weer niet.
Ik zie er enorm naar uit en hoop dan ook een collectief goede prestatie neer te zetten.
Groeten en tot in Oostende over 2 weken
Hansje
www.exalracingteam.tk
Ik zie er enorm naar uit en hoop dan ook een collectief goede prestatie neer te zetten.
Groeten en tot in Oostende over 2 weken
Hansje
www.exalracingteam.tk