Chrono 3 juli Oudenaarde

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
tomke
Mountainbiker

Chrono 3 juli Oudenaarde

Post by tomke »

Op zondag 3 juli is het weer zover. Dan is er een mtb chrono van 70 km doorheen de vlaamse ardennen. Start vanuit Recrean Oudenaarde. Maar voor de liefhebbers zijn er ook gewone tochten van 30, 50 en 70 km. Begin maar te trainen, we hebben een vernieuwd maar toch niet minder lastig parkoer. Maar later meer
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Ben benieuwd langswaar het parcours gaat, maar kan er helaas niet bij zijn :(
Last edited by fredjeraketje on Mon 30 May 2005 16:57, edited 1 time in total.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Telt hij mee voor de zogenaamde 'Belgian-MTB-Circuit' ?
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Sorry,maar deze tocht was vorig jaar toch niet echt lastig te noemen?Wat niet wegneemt dat hij wel de moeite was en er ekele toffe klimmetjes inzaten,maar echt lastig,neen dat zou ik er nu niet opplakken.....
Joybiker
Mountainbiker

Chrono 3 juli Oudenaarde

Post by Joybiker »

kluisken wrote:Sorry,maar deze tocht was vorig jaar toch niet echt lastig te noemen?Wat niet wegneemt dat hij wel de moeite was en er ekele toffe klimmetjes inzaten,maar echt lastig,neen dat zou ik er nu niet opplakken.....
Als 'm nie lastig was dan heb je nie snel genoeg gereden :bounce: :bounce:

Groeten,

Joybiker
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Nen tocht kunt ge idd. altijd zo lastig maken voor uw eigen zoals ge zelf wilt met de SPEED.Maar toch zijn er sommige tochten die nie eens de eigen snelheid nodig hebben om lastig te zijn dude.....(en ik dacht niet dat Oudenaarde hieronder viel)
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

ja, voor sommige kan het niet lastig genoeg zijn, heb hem ook gereden verleden jaar , goede afwisselende tocht. Kluisken kan misschien alle hellingen terug naar beneden rijden en dan nog een tweede maal bergop, zal zo rond de 100km komen en voldaan naar huis kunnen gaan.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ik zal zowieso aan 100km.zitten Kluisbergen-Oudenaarde is ongeveer 16km.,was trouwens zeer tevreden over de tocht vorig jaar(Dat hij niet zeer lastig is wil daarom zeker niet zeggen dat hij niet de moeite waard is om te rijden he!!!!!)Neem als vb maar Herzele: ik vond het ook een mooie varieërende tocht waar je eens wat snelheid kon maken op een zeer varieërend parcours,maar of dat nu lastig te noemen was.........
Mountain freak
Mountainbiker

Post by Mountain freak »

Ik ben zondag de omloop gaan verkennen met enkele clubleden. Mooie tocht, behoorlijk zwaar in het warme weer, maar aan een gezapig tempo was het echt genieten. Het venijn zit wel in de staart.
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

Misschien iemand een idee van de hoogtemeters op de chrono?
Is iets handiger dan het al dan niet 'lastig zijn' van een tocht/chrono.
Post Reply