16.07.2017 - Givet - 4e Boucles de Givet

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
geertg
Mountainbiker

16.07.2017 - Givet - 4e Boucles de Givet

Post by geertg »

De 38 km gereden welke er 43 uiteindelijk bleek te zijn met 1.007 hm (strava). Mooie afwisselende tocht met enkele lange klimmen in, paar leuke single tracks. Opvallend hoeveel emtb's hier reden en mij voorbijraasden tijdens de beklimmingen.
jevabiker
Mountainbiker

Re: 16.07.2017 Givet - 4e Boucles de Givet

Post by jevabiker »

https://www.strava.com/activities/10859 ... 1500206253" onclick="window.open(this.href);return false;
Lang getwijfeld om vandaag te starten in Rulles maar uiteindelijk voor Givet gekozen, 1u minder ver en ook 90km en 2000hm. 7u30 aangekomen. Vlot ingeschreven voor 8€. Niet veel volk aan de start. Vorig jaar 300 in totaal dus over alle afstanden gezien heel kalm. Een streek met heel veel bos. En moet zeggen dat we over de ganse rit ook niet veel uit het bos gaan, maar heel veel brede dreven. En o zo weinig singletracks. Ik denk dat er hier uit de regio wel meer kan gehaald worden. Ook totaal niet technisch op een paar afdalingen na. Aan de 4de ravito na 70km serieus buikpijn gekregen en de keuze om af te slaan en de laatste 12km niet meer te doen was dan ook vlug gemaakt. Volgend jaar misschien toch nog dat uurke meer met de auto om Rulles te rijden. We zien wel maar geen Givet meer voor mij.
geertg
Mountainbiker

Re: 16.07.2017 Givet - 4e Boucles de Givet

Post by geertg »

Terechte opmerking, veel brede dreven die m.i. ook moeten kunnen vermeden worden.

Anders de Glaireuse eens rijden in augustus, niet echt technisch maar veel single tracks en weinig brede dreven. Ik kom hier al jaren (maakt deel uit van het mooie vierluik Libin, Redu, Transinne en Glaireuse).
Post Reply