Ik zie dat in het overzicht deze toertocht aan de provincie Antwerpen is toegekend... maar Lommel ligt volgens mij tot op heden nog steeds in Limburg.
De mooiste toertocht van het land is "van ons"!
23.10.2016 - Lommel - Fietspromo VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
prubbrecht
- Mountainbiker
-
prubbrecht
- Mountainbiker
Re: 23.10.2016 - Lommel - Fietspromo VTT
Post by prubbrecht »
Sorry, maar heb niets met de organisatie zelf te doen.
Heb deze tocht in m'n geboortestad al meermaals gereden en is de moeite zeker waard.
Heb deze tocht in m'n geboortestad al meermaals gereden en is de moeite zeker waard.
-
BlijDatIkGlij
- Mountainbiker
Post by BlijDatIkGlij »
Ik had er ook 43, maar ik klaag niet. Mooie paadjes. Starten bij +2 graden was weer effe wennen 
-
Frankyspec
- Mountainbiker
Post by Frankyspec »
Inderdaad zeer geslaagde tocht,vooral ook laatste 5km was een mooie lange single track
Bevoorrading was wel aan de magere kant vond ik,een banaan had er toch wel zeker bij mogen zijn,toch voor 5€ inschrijvingsgeld.
Bevoorrading was wel aan de magere kant vond ik,een banaan had er toch wel zeker bij mogen zijn,toch voor 5€ inschrijvingsgeld.
- Jemp
- Mountainbiker
Heb ook wel interesse in de GPS track (als er geen privé in zit). Dit weekend in Centerparcs Vossemeren en wil wel eens in de regio gaan biken.