Fietscomputer Topcom speedopulse 1000w
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Guest
Fietscomputer Topcom speedopulse 1000w
Post by Guest »
Hallo, heeft er iemand al ervaring met dit fietscomputerke? Ben van plan een nieuwe te kopen, en heb dit zien liggen, veel functies, maar is het kwalitatief wel ok?
-
Guest
Ondertussen iemand ervaring met deze fietscomputer?
Ik ben van plan deze te kopen bij Colruyt aan 44.95 € ...
Koop hem eigenlijk eerder als fietscomputer dan als hartslagmeter (heb een polar S150).
Er staat een mooi groot scherm op (dus alles goed leesbaar) en temperatuur vind ik ook tof om hebben.
De computer is centraal op het stuur(pen) te monteren wat ik ook een groot voordeel vind.

Dit alles samen met 2 jaar garantie ... (das langer dan dat ne gemiddelde hartslagmeter meegaat bij mij)
Ben.
Ik ben van plan deze te kopen bij Colruyt aan 44.95 € ...
Deze functies voor die prijs zijn ongelooflijk ... als alles naar behoren werkt natuurlijk!Topcom Speedopulse 1000 W
Draadloze fietscomputer met hartslagmeter
* 16 functies
Functies: 4 snelheden (huidige, gemiddelde, maximum en vergelijking), 2 afstanden, 24-uurklok, chronometer, calorieteller, verbrande vetten, 2 hartslagindicaties (huidige en gemiddelde), temperatuur en fietsonderhoud (programmeerbaar). Inclusief montagebeugel, kabelbinders en dikteplaatjes voor eenvoudige montage. 2 jaar herstelgarantie.
Werkt op batterijen (inbegrepen) 44,95
Koop hem eigenlijk eerder als fietscomputer dan als hartslagmeter (heb een polar S150).
Er staat een mooi groot scherm op (dus alles goed leesbaar) en temperatuur vind ik ook tof om hebben.
De computer is centraal op het stuur(pen) te monteren wat ik ook een groot voordeel vind.

Dit alles samen met 2 jaar garantie ... (das langer dan dat ne gemiddelde hartslagmeter meegaat bij mij)
Ben.
Ik heb ondertussen de handleiding gevonden en is doorgelezen en ik ben stillekesaan overtuigd ...
http://tools.topcom.net/userguides/Speedopulse.pdf
Trouwens alsgetnieprobeertweetetnie!
Ben.
ps: vertaling ... als je het niet probeert weet je het niet!
http://tools.topcom.net/userguides/Speedopulse.pdf
Trouwens alsgetnieprobeertweetetnie!
Ben.
ps: vertaling ... als je het niet probeert weet je het niet!