Mijn huidig crankstelletje (FC-M440) heeft het begeven. Ik dacht aan een LX-2005 crankstel ter vervanging.
Iemand positieve/negatieve ervaringen hiermee? Of denken jullie aan andere (betere) alternatieven? Ik hoor het graag!
LX-2005 Crankstel
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Re: LX-2005 Crankstel
Bij mij idem dito. Ik heb de nieuwe klaar liggen om erop te zetten. Nog geen ervaring mee dus.gorki wrote:Mijn huidig crankstelletje (FC-M440) heeft het begeven. Ik dacht aan een LX-2005 crankstel ter vervanging.
!
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Re: LX-2005 Crankstel
Byorka wrote:Bij mij idem dito. Ik heb de nieuwe klaar liggen om erop te zetten. Nog geen ervaring mee dus.gorki wrote:Mijn huidig crankstelletje (FC-M440) heeft het begeven. Ik dacht aan een LX-2005 crankstel ter vervanging.
!
Heb je geen speciale sleutel nodig voor dat type crank
- Nielskie
- Mountainbiker
mijn eerste lx cranckstel heb ik snel naar de kloten gekregen. Traparm krom getrapt, ik vraag mezelf nog altijd af hoe ik dat voor mekaar gekregen heb. Via de garantie een nieuw cranckstel gekregen.
Hier rij ik nu al bijna 3 jaar mee rond, en heb er niet over te klagen. Ik kan wel niet vergelijken met het xt-cranckstel.
Hier rij ik nu al bijna 3 jaar mee rond, en heb er niet over te klagen. Ik kan wel niet vergelijken met het xt-cranckstel.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
alternatief race face evolve XC X-type (prijs 129 euro bij barracuda)
beter dan de XT (chainsuck)
X-type is ietske zwaarder(dan XT) maar wel mooi qua afwerking.
beter dan de XT (chainsuck)
X-type is ietske zwaarder(dan XT) maar wel mooi qua afwerking.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
Post by SOM epic ghost »
zondag stonden ze nog 129 euro bij barracuda dus effe wachten op een promo dan heb je wel voor deze prijs (staat bijna alle maanden eens aan deze prijs)
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
Post by SOM epic ghost »
zondag stonden ze nog 129 euro bij barracuda dus effe wachten op een promo dan heb je wel voor deze prijs (staat bijna alle maanden eens aan deze prijs)
-
ghost-rider
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium-full XT '04- black super air spv-dt swiss wheels
Post by ghost-rider »
je kan best voor RaceFace gaan hoor. Ik heb toch wel te veel last van chainsuck met m'n XT crankstel