RT3 vs Mc Leod vs X313

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
mbangels
Mountainbiker

RT3 vs Mc Leod vs X313

Post by mbangels »

Aan het twijfelen tussen RT3, manitou mc leod en dt swiss x313.

Rij vooral xc in belgisch limburg met af en toe kleine stukjes AM. Maar in de zomer gaan we ook eens naar de ardennen en zwitserland trekken.

Nu een rp23 op mijn cube ams 110 pro zitten, maar bottom vaak uit / te weinig support in midstroke / miste wel een goede platform functie voor op de weg te trainen (nu kan ik enkel schakelen tussen pp3 en open of pp2 en open) .

Iemand ervaring met één van deze dempers ? Hoe straf is de climb mode ? Makkelijk te servicen ?

Bedankt (o)
mbangels
Mountainbiker

Re: RT3 vs Mc Leod vs X313

Post by mbangels »

Niemand ervaring met één van de 3 dempers ? :-k
mbangels
Mountainbiker

Post by mbangels »

Beetje dood hier. Iedereen overgestapt naar mountainbike.nl ??? :-? :p
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

Ik heb mijne RP23 deze winter laten "Pushen". Nu werkt de PRO-Pedal tenminste en bottom out is ook opgelost. Kostprijs met volledig onderhoud was ong. 200€ . In ieder geval goedkoper dan een nieuwe.
Hier: http://www.tftuned.com/service" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kan dan je demper volledig naar uw goesting laten afstellen. Je krijgt een verslag met de uitgevoerde werken + de instellingen vanuit Push, zodat je terug kunt vallen op de basis instelling. Na dat je de demper opgestuurd hebt nemen ze mogelijk telefonisch contact op om alles te bespreken.
mbangels
Mountainbiker

Post by mbangels »

Voor 200 euro heb ik natuurlijk ook een volledige nieuwe demper met 3 of 4 standen ipv 2 standen waarbij ik niet kan schakelen tussen climb en trail mode. Pushen is dus geen optie.
Post Reply