Wie kan/wil zijn gpx met mij delen? Mijn Garmin is er blijkbaar niet in geslaagd om mijn tocht gisteren te registreren merk ik nu
Alvast bedankt!
Post by peter.janssens »
Post by Stevestrong »
Mijn GPS was niet mee, dus ik vrees dat ik helaas niet kan helpen... Garmin connect?Wie kan/wil zijn gpx met mij delen? Mijn Garmin is er blijkbaar niet in geslaagd om mijn tocht gisteren te registreren merk ik nu
Alvast bedankt!
Post by Peter Brig »
Post by El Toro Cycling Club HB »
Peter Brig wrote:Bedankt voor de goede reacties, we hebben er werk van gemaakt. Toch blijf ik er van schrikken hoe moeilijk het is om de fietsers de juiste weg te laten volgen. Zelfs als ik vooraf verwittigde met "rechts houden", rijden ze rechtdoor... Waarschijnlijk had ook het goede weer en de goede staat van de paden tot gevolg dat er sneller gereden werd, en bijgevolg iets minder tijd was om naar de pijlen te kijken. In ieder geval bedankt voor jullie deelname.
Post by El Toro Cycling Club HB »
Peter Brig wrote:Bedankt voor de goede reacties, we hebben er werk van gemaakt. Toch blijf ik er van schrikken hoe moeilijk het is om de fietsers de juiste weg te laten volgen. Zelfs als ik vooraf verwittigde met "rechts houden", rijden ze rechtdoor... Waarschijnlijk had ook het goede weer en de goede staat van de paden tot gevolg dat er sneller gereden werd, en bijgevolg iets minder tijd was om naar de pijlen te kijken. In ieder geval bedankt voor jullie deelname.