Beste vrienden van de fiets,
De jaarlijke winterveldtoertocht van WT Millegem vindt dit jaar plaats op zondag 12 oktober. De startlocatie is wederom de Europese School te Mol (adres: Europawijk 100, 2400 Mol). Wij bieden aan: ruime autoparking, bewaakte fietsparking, ruime bevoorradingen, handige afspuitstanden, kleedkamers inclusief douchemogelijkheid, een gezellige après-bike tegen eerlijke prijzen, ... en leuke mountainbikemogelijkheden. Er bestaat de keuze uit 3 verschillende afstanden, welke zeer weinig permanent BLOSO-parcours bevatten en eveneens een minimum aan verharde wegen: 25 km (1 bevoorrading), 43 km (1 bevoorrading) en 63 km (2 bevoorradingen). Helaas kunnen wij door omstandigheden (boswerken) dit jaar de 80 km niet aanbieden. Meer info over de verschillende afstanden via http://www.wtmillegem.be/node/415" onclick="window.open(this.href);return false;
Prijs: € 5, maar met stempelkaart Fietspromo of vergunning VWB € 4
Met vriendelijke groeten,
WT Millegem
zo 12/10/2014 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koenminator
- Mountainbiker
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Re: zo 12/10/2014 Mol
Post by mahna-mahna »
Hier in Vlaams Brabant regent het al enkele uren
Volgens de buienradar zou het in het oosten droog moeten zijn gebleven
Is het parcours gespaard gebleven van deze regen of ligt er alles toch drassig bij ?
Ik heb morgen nl geen zin om 1,5u in de auto te zitten om dan de remblokjes volledig weg te rijden
Volgens de buienradar zou het in het oosten droog moeten zijn gebleven
Is het parcours gespaard gebleven van deze regen of ligt er alles toch drassig bij ?
Ik heb morgen nl geen zin om 1,5u in de auto te zitten om dan de remblokjes volledig weg te rijden
Ik ben juist de helft van het parcour gaan verkennen en ik heb een paar druppeltjes gehad , het ligt er perfect bij nu is de losse zand een beetje aangeregend is,geen enkele plas tegengekomen,zelfs mijn fiets niet moeten poetsen,ik zou zeggen kom maar af naar de kempen,dit is één van de mooiste organisaties hier in deze streek.
-
koenminator
- Mountainbiker
Post by koenminator »
Beste sportievelingen,
De nodige voorbereidingen zijn getroffen. De infrastructuur (parking, douches, kantine, bevoorradingen ...) is klaar om U van harte te verwelkomen. Daarnaast zijn de verschillende afstanden vandaag afgepijld. De staat van het parcours is volgens onze afpijlers PRIMA tot PERFECT: de Kempische zandgrond weet wel raad met enkele regenbuien. Ik verzeker U dus een parcours dat absoluut niet drassig is, hoogstens zal U een zeldzame maal een plas tegenkomen, die dan weer moeiteloos kan ontweken worden!
WT Millegem
De nodige voorbereidingen zijn getroffen. De infrastructuur (parking, douches, kantine, bevoorradingen ...) is klaar om U van harte te verwelkomen. Daarnaast zijn de verschillende afstanden vandaag afgepijld. De staat van het parcours is volgens onze afpijlers PRIMA tot PERFECT: de Kempische zandgrond weet wel raad met enkele regenbuien. Ik verzeker U dus een parcours dat absoluut niet drassig is, hoogstens zal U een zeldzame maal een plas tegenkomen, die dan weer moeiteloos kan ontweken worden!
WT Millegem
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Ben benieuwd. Als er nog iemand met de fiets vertrekt vanuit Turnhout rond den 8...
- mahna-mahna
- Mountainbiker
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Ik zal er ook zijn voor de 63 met m'n bikebuddy!
Het zou heel de nacht droog blijven, dus ik verwacht - ondanks de regen van deze namiddag - inderdaad geen modderig parcours. Onze zandgrond kan wel wat hebben.
Het zou heel de nacht droog blijven, dus ik verwacht - ondanks de regen van deze namiddag - inderdaad geen modderig parcours. Onze zandgrond kan wel wat hebben.