07/062014 Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
07/062014 Ham
Post by radicalbiker »
Hmmm, geen topic van Ham, net terug van dit tochtje. Mooie tocht die jammer genoeg wat ingekort was wegens het weg laten van echt slechte stukken. Daardoor slechts 37km maar wel mooie ST en enkele kuitenbijterkes. Goe georganiseerd met begeleiders aan de gevaarlijke oversteken, maar wel weinig volk. Als een van de eersten vertrokken en dus om 9u45 al terug binnen. 
Re: 07/062014 Ham
Een thuisrit voor mij dus zijn we er ook geweest,inderdaad weinig volk aanwezig.
De streek kennende hebben we hier en daar wat omwegen gemaakt waardoor
we de lange rechte stukken links hebben laten liggen.
De streek kennende hebben we hier en daar wat omwegen gemaakt waardoor
we de lange rechte stukken links hebben laten liggen.
- saiko
- Test team
eerste 25 km waren vooral plat, na de bevoorading toch paar mooie stukken gezien.
op 32 km echter 2 boutjes verloren van mijn middenplateau en dus op de granny de laatste km's mogen trappelen
op 32 km echter 2 boutjes verloren van mijn middenplateau en dus op de granny de laatste km's mogen trappelen
Mooi tochtje, na de bevoorrading vond ik het toch zwaar. De bergjes die we op moesten waren voor mij te hoog. Ik vraag me af of er een mogelijkheid bestaat om errond te rijden zodat ik volgende keer andere fietsers niet hinder.
Gewoon blijven proberen en binnenkort zal het u wel lukken.femme wrote:Mooi tochtje, na de bevoorrading vond ik het toch zwaar. De bergjes die we op moesten waren voor mij te hoog. Ik vraag me af of er een mogelijkheid bestaat om errond te rijden zodat ik volgende keer andere fietsers niet hinder.
Andere bikers moeten beginnelingen ook niet hinderen als ze hun best doen. Iedereen is ooit begonnen of heeft niet dezelfde conditie of tijd om eraan te werken en heeft het recht om een toertocht te rijden. Racekonijnen die u onbeschoft voorbij razen op een breed pad en dan de helling niet op kunnen is een ander verhaal