20 ste Lozerbosveldtoertocht op 6 en 7 september

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dderuyte
Mountainbiker

20 ste Lozerbosveldtoertocht op 6 en 7 september

Post by dderuyte »

Beste vriendinnen en vrienden, we nodigen jullie graag terug uit op onze tweedaagse MTB-Cyclo. Voor onze jubileumeditie hebben we een MTB tocht van 70 km toegevoegd. Onze MTB tochten gaan allemaal langs Huise-Mullem-Wannegem-Lede-Nokere, voor de 70 km komt er een bijkomende lus naar Wortegem. Wij doen vnl kerkwegels in het licht glooiend landschap van de Vlaamse Ardennen. Tweemaal de doortocht in het kasteeelpark van Baron della Faille te Lozer, Lozerbos en de niet te missen aprés :-D onder de toren in het pittoreske Lozer zijn de smaakmakers van deze editie. Bekend is onze dubbele bevoorrading(met toilet) en de gratis barbecueworst bij den aprés. Wij hopen jullie even talrijk als vorig jaar(2150 deelnemers) te mogen begroeten.
Onze cyclo gaat langs Kruishoutem-Wortegem-Gijzelbrechtegem-Kerkhove-Moregem-Ooike-Wannegem-Huise in twee afstanden 60-80.

Praktische info:
MTB afstanden 35-40-55-70 km
Cyclo: 60-80 km
Inschrijving: zaterdag 8.00 tot 14.30, zondag van 8.00 tot 9.30
Deelnamekosten: 4 euro voor leden, niet-leden 5 euro
Adres: Lozerstraat 16
parking: Lozerstraat(dreef kasteel), kasteelstraat weide
Douches voor heren en dames.
Pechdienst en EHBO in bevoorrading
Gratis fietsparking
Gratis broodje met barbecueworst na de rit.
geertg
Mountainbiker

Re: 20 ste Lozerbosveldtoertocht op 6 en 7 september

Post by geertg »

Heb hier vorige jaren telkens aan deelgenomen en hier keer ik graag terug, een van de best georganiseerde tourtochten. Niet technisch maar zeker de moeite waard.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Rigolle M, is dees de moeite om onze fiets voor vuil te maken? Als het blubberen kan worden, graag laten weten. Dan hou ik het bij een wegritje.
dderuyte
Mountainbiker

Post by dderuyte »

Beste, blubberen wordt het zeker niet, gisteren nog op parcours geweest, hier en daar een beetje sompig maar met het goede weer dat ze voorspellen wordt het terug een droog en snel parcours! Misschien zaterdag MTB, zondag cyclo? :wink:
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

Ik lees hier dat het geen technisch parcours is, hebben we hier veel hoogtemeters?
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Jep , den dienen ol een poar keers gereden =D> =D> =D> =D> =D> =D> en natuurlijk goan we veur den "FULL HOUSE " (o) (o) (o) (o) (o) .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

chrisper wrote:Ik lees hier dat het geen technisch parcours is, hebben we hier veel hoogtemeters?
Bijzonder veel hoogtemeters moet je hier niet verwachten. Ik ben nog eens op Strava gaan kijken, en als ik goed kijk had ik +- 350 hoogtemeters voor de 55km.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Dit is een jaarlijkse traditierit!!!!! Reeds jaren kom ik hier rijden en dit jaar zal het zeker niet anders zijn.........we gaan terug voor de volle 70 km!!!

Dit is echt een toprit waar het zalig rijden is in een mooi landschap met vele mooie vergezichten en hier en daar een boske!!

Vrijdagavond naar een trouwfeest, maar zaterdag kom ik hier zeker rijden, gelukkig kunnen we starten tot 14u00!!!

Kunt ge een plaatsje op de parking soms reserveren?????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tot zaterdag......ergens rond de middag =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

prideandglory1891 wrote:Rigolle M, is dees de moeite om onze fiets voor vuil te maken? Als het blubberen kan worden, graag laten weten. Dan hou ik het bij een wegritje.
Is geen moddergevoelig parcours, er wordt bovendien gans de week en weekend droog verwacht. Zal dus een droog en snel parcours worden.
ben505
Mountainbiker

Post by ben505 »

filmke van vorig jaar
" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply