Blijkbaar bestond er nog geen topic omtrent deze rit,
deze morgen onverwachts toch deze thuisrit gereden omdat der toch geen bakken regen uit de lucht leken te vallen zoals alle voorspellingen aangaven. De organisators van deze rit hebben een neus voor regenweer (de winterversie is reeds 2 jaar op rij volledig uitgeregend....)
al bij al een best vermakelijk ritje gehad met enkele paadjes die de meeste andere ritten in de streek gewoon overslaan, helaas liepen de eerste 10 km van het parcours gelijk met het parcours van een wandelclub en vonden deze wielloze vrienden het nodig om hier en daar een pijltje om te draaien, waarschijnlijk uit frustratie omdat zijzelf maar een snelheid van 300 meter per uur halen en een range van het eerst bijzijnde café.... verder liet de bepijling het helaas ook af en toe afweten (2 maal iemand over zijn stuur zien gaan of in de groep zien knallen omdat ineens iedereen alles dicht moest gooien omdat ze de pijltjes echt pas op het einde opgemerkt hadden... anyway, voor verbetering vatbaar maar een best wel leuke rit. Voor wie het even wil herbeleven in 3 minuutjes:
VTT De Rozenstreek Wetteren Video Review
29 juni 2014 - VTT De Rozenstreek - Cafe Tonneke - Wetteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Rudi MTB Gent
- Mountainbiker
Re: 29 juni 2014 - VTT De Rozenstreek - Cafe Tonneke - Wette
Post by Rudi MTB Gent »
Hier ook gestart met mijn teammakker en zeer aangenaam verrast. Hoog off-road percentage doorheen de vele boomkwekerijen en ook enkele mooie bospassages. Prachtige omgeving, hier kom ik zeker nog terug! Bepijling idd voor verbetering vatbaar. Bevoorrading prima en gezellige après 
Re: 29 juni 2014 - VTT De Rozenstreek - Cafe Tonneke - Wette
Pas de dag zelf gemerkt dat er op enkele honderden meter van mijn deur een tt werd georganiseerd. Zegt iets over de gevoerde promotie. Veel volk gestart?
Aangezien ik wat last van de rug had heb ik deze, net als de geplande tt van Halle, aan mij laten voorbijgaan. Tijdens de baantraining op het jaagpad ook gemerkt dat er veel wandelaars tussen de velden liepen. Zal voor beide partijen niet interessant geweest zijn.
Aangezien ik wat last van de rug had heb ik deze, net als de geplande tt van Halle, aan mij laten voorbijgaan. Tijdens de baantraining op het jaagpad ook gemerkt dat er veel wandelaars tussen de velden liepen. Zal voor beide partijen niet interessant geweest zijn.