Vermits ESNEUX afgelast is zouden we met een paar man naar deze tt willen gaan , is deze de moeite ?
Wat mogen we daar verwachten ?
AMONINES-EREZÉE
Circuit de la Vallée de l'Aisne
ZO 18-05 AMONINES-EREZÉE Circuit de la Vallée de l'Aisne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- johan687
- Mountainbiker
Re: ZO 18-05 AMONINES-EREZÉE Circuit de la Vallée de l'Aisn
hoi, dit een prachtige tour waar alles inzit als je aankomt aan de rivier staan ze te wachten
met sangria en wat een tour dan. Als het een beetje droog blijft verleden week in de streek
was het nog goed te doen. Dit is topper
met sangria en wat een tour dan. Als het een beetje droog blijft verleden week in de streek
was het nog goed te doen. Dit is topper
- johan687
- Mountainbiker
Yes dit was een nieuwe tocht de andere richting uit naar Erezee, mits wat aanpassing
kan men hier weer topper van maken, ik door rivier om sangria noppes
een 61 km 1500Hm toch tevreden
kan men hier weer topper van maken, ik door rivier om sangria noppes
een 61 km 1500Hm toch tevreden
Zeer mooie toch .
Heel mooie omgeving .
Alles dik in orde .
Op de 60 km maar weinig volk gezien .
Dit had de organisatie verwacht denk ik want de bij de tweede stop lag er een heel deel minder op tafel .
Maar zeker voldoende !!!!
Tot volgend jaar .
Heel mooie omgeving .
Alles dik in orde .
Op de 60 km maar weinig volk gezien .
Dit had de organisatie verwacht denk ik want de bij de tweede stop lag er een heel deel minder op tafel .
Maar zeker voldoende !!!!
Tot volgend jaar .
Ben voor de 45 km gegaan, eerste ardennenrit dit jaar
. Een flinke 1250hm. Leuke tocht alleen nogal veel van die boswegen maar dan niet van die brede gevallen. Had liever wat meer st's gezien. Voor de rest alles in orde. De bepijling was wat aan de minieme kant maar nog te doen.
Na de eerste bv was er een serieuze zware klim waar ik denk dat niemand is boven geraakt zonder afstappen. Een dikke proficiat aan wie dat wel lukte. Er zat genoeg uitdaging in en dit tot op het einde.
Na de eerste bv was er een serieuze zware klim waar ik denk dat niemand is boven geraakt zonder afstappen. Een dikke proficiat aan wie dat wel lukte. Er zat genoeg uitdaging in en dit tot op het einde.
Mooie tocht..allen jammer dat ik blessure had..heb de 25 km moeten doen..
Goeie bepijling, goede organisatie...pittige klimmen..mooie afdalingen! Heb evengoed de 58km/uur gehaald..
Viel me trouwens op dat er veel sukkels waren die zonder helm reden!
Goeie bepijling, goede organisatie...pittige klimmen..mooie afdalingen! Heb evengoed de 58km/uur gehaald..
Viel me trouwens op dat er veel sukkels waren die zonder helm reden!
Hoi,
Lange klimmen en dito afdalingen, niet te technisch en mooie vergezichten.
hier mijn filmke.
http://www.pinkbike.com/video/363434/" onclick="window.open(this.href);return false;
grt Jo
Lange klimmen en dito afdalingen, niet te technisch en mooie vergezichten.
hier mijn filmke.
http://www.pinkbike.com/video/363434/" onclick="window.open(this.href);return false;
grt Jo