Turkije - Side - 23/08/2014

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Kezzemil
Mountainbiker

Turkije - Side - 23/08/2014

Post by Kezzemil »

Yes,
Ik vertrek op 23/08 naar Turkije, Side voor 7 dagen.
En wat vind je daar ? http://www.antalyabike.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu vraag ik mij af of er soms nog een andere mountainbiker rond die periode in de buurt is.
Ik plan om daar eens de "3 - Oymapýnar Dam" route te fietsen.
Misschien kunnen we daar ergens afspreken om dat samen te doen ?
moto-bikerider
Mountainbiker

Re: Turkije - Side - 23/08/2014

Post by moto-bikerider »

Ben al meerdere keren in Antalya gaan mb'n maar altijd in het voor/na jaar,was toen met momenten al te warm,wa gaat da geven in augustus :oops:
Dickie
Mountainbiker

Re: Turkije - Side - 23/08/2014

Post by Dickie »

In die periode best 's avonds zien dat de fietsen technisch in orde en ingesteld staan.
's Ochtends daarna net voor zonsopgang in de eerste schemering vertrekken.
Ideaal zou wat anti-lek melk in de banden zijn, maar das ginder met de huurbikes niet het geval.
Dan is iig het meeste klimwerk al achter de rug eer de zon begint te branden.

Hangt ook allemaal van de hotels af, bij ons waren het oude bikes (waarvan we, net voor we vertrokken, uit een 10-tal bikes een voldoende aantal bruikbare exemplaren moesten sleutelen, onderweg ook nog wat platgereden).
Te laat en teveel oponthoud onderweg dus en in de hitte waren de meesten tss Manavgat en Seleucia al opgesmoord :-D )

We kwamen er nog een groep tegen uit het nabije sporthotel met nieuwe Scott-bikes, die kwamen al terug van de grote toer...
Post Reply