Ik zou het leuk vinden om in groep toertochten te doen.
Het zou tof zijn dat we allemaal startende dames van het zelfde niveau zouden zijn.
Ik zelf ben van Westerlo en zou graag regelmatig op zondag toertochten mee gaan doen.
Als er iemand interesse zou hebben?????????
startende moutainbike dames
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: startende moutainbike dames
Bedoel je met startende nog nooit gereden met een MTV of nog nooit een toertocht gereden ?
Ik ben van Haacht en ik rijd soms met mijn zoon hier in de buurt. Ik heb 1keer een toertocht in Langdorp mee gereden en zou dat nog willen doen ,maar door mijn lage tempo rijd ik de anderen wel wat in de weg.
Ook moet ik nog wel eens afstappen bergop of bergaf. Ikzelf ben 51 jaar ,dus echt met jongeren kan ik wel niet mee . Groetjes sonja
Ik ben van Haacht en ik rijd soms met mijn zoon hier in de buurt. Ik heb 1keer een toertocht in Langdorp mee gereden en zou dat nog willen doen ,maar door mijn lage tempo rijd ik de anderen wel wat in de weg.
Ook moet ik nog wel eens afstappen bergop of bergaf. Ikzelf ben 51 jaar ,dus echt met jongeren kan ik wel niet mee . Groetjes sonja