Zondag 6 april 2014 mountainbiketocht te Borgloon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ivoweeghmans
Mountainbiker

Zondag 6 april 2014 mountainbiketocht te Borgloon

Post by ivoweeghmans »

De bloesems zullen van wege het zeer goede weer de afgelopen tijd zeker van de partij zijn in Borgloon op onze tocht.
Het is echt de moeite om een af te zakken naar Borgloon om deze schitterende bloesemwonders te bekijken.
Er kan ingeschreven worden vanaf 7.00 u. tot 10.30 u. in de cafetaria van de sporthal te Borgloon Sint-Rochuslaan 12.
Afstanden: 15 km "Kids tour" - 20 - 30 - 40 Km.
Bevoorrading voorzien alsook kleedkamers en douches--- sporthal!
Ook afspuitmogelijkheden voor de fietsen.
Ruime parking aan de sporthal - voetbalterrein.

Er wordt ook een bewaakte fietsenstalling opgesteld!

meer inlichtingen: Ivo Weeghmans 012 673706
tot dan!
Last edited by ivoweeghmans on Fri 04 Apr 2014 08:18, edited 1 time in total.
Stanneke
Mountainbiker
Location: Specialized RH Pro 2013/Specialized Enduro Comp 2017

Re: Zondag 6 april 2014 mountainbiketocht te Borgloon

Post by Stanneke »

Hoe loopt de toch dit jaar, met de klok mee of tegen de klok in?
Is er een verschil met vorig jaar?
Kefke
Mountainbiker

Post by Kefke »

Iemand ervaring met die rit?
Als het gewoon de bepijlde MTB toer is dan pas ik want die heb ik al genoeg gereden... :roll:
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Ben vorig jaar die TT gaan rijden. Woonde toen nog in Borgloon en dacht misschien nog wat onbekende paadjes te ontdekken. Niet dus.
Twee weken terug in Heers-Gingelom was ik nog zeer diplomatisch met mijn commentaar maar toch vond een van de inrichters dat ik te ver was gegaan. Daarom hou ik mij nu ook niet meer in. Deze TT is geschikt voor een beginneling of iemand die te lui is om naar Soumagne of Aywaille te rijden. Voor de mountainbiker met ambitie is deze tocht slaapverwekkend.

PS : Misschien vinden sommige raceboys deze tocht wel leuk. Kunnen ze opscheppen over hun hoge gemiddelde. En met een beetje geluk kunnen ze ook nog iemand de gracht in rijden.
ivoweeghmans
Mountainbiker

Post by ivoweeghmans »

Beste mountainbikers

De tocht in Borgloon op zondag 6 april wordt gereden in tegengestelde richting tov vorig jaar.

+ punten tov van vorig jaar!
licht gewijzigd parcours
mooie bloesems die op hun hoogtepunt zijn!
bewaakte fietsenstalling

Bovendien is er dus zoals gebruikelijk een bevoorrading voorzien en mogelijkheid om de fietsen af te spuiten.

Echt de moeite!
xjr-monster
Mountainbiker
Location: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"

Post by xjr-monster »

Ik ga in aywaille mensen in de gracht rijden! :bounce:
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

dmx wrote:Ben vorig jaar die TT gaan rijden. Woonde toen nog in Borgloon en dacht misschien nog wat onbekende paadjes te ontdekken. Niet dus.
Twee weken terug in Heers-Gingelom was ik nog zeer diplomatisch met mijn commentaar maar toch vond een van de inrichters dat ik te ver was gegaan. Daarom hou ik mij nu ook niet meer in. Deze TT is geschikt voor een beginneling of iemand die te lui is om naar Soumagne of Aywaille te rijden. Voor de mountainbiker met ambitie is deze tocht slaapverwekkend.

PS : Misschien vinden sommige raceboys deze tocht wel leuk. Kunnen ze opscheppen over hun hoge gemiddelde. En met een beetje geluk kunnen ze ook nog iemand de gracht in rijden.
:off: hou uw frustratie voor uzelf,en werk dat niet op andermans tt uit :off:
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Dus je mag niet (meer) op een forum zeggen dat een TT eigenlijk een veredelde koersfietstocht is?
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

maar dan wel 1tje met 500Hm!!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

dmx wrote:Ben vorig jaar die TT gaan rijden. Woonde toen nog in Borgloon en dacht misschien nog wat onbekende paadjes te ontdekken. Niet dus.

Ik heb in de Ardennen de laatste jaren al tochten gereden die veel minder waren dan 10jaar terug. :oops:
Er komen overal beperkingen waar wel en waar niet gereden mag worden.Wanneer er dan ook nog vaste bloso routes zijn is het helemaal niet meer leuk. :-?
Post Reply