Gisteren nieuwe blauwe bordjes in oevel, olen zien staan. Iemand deze route al gereden, is ze al af? Sluit ze aan bij andere routes, op de bloso site niets te zien van deze route.
Zijn wel degelijk bloso bordjes.
nieuwe bloso route
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: nieuwe bloso route
Awel, ik heb ze daarstraks toevallig ook voor de eerste keer zien staan (dichtbij domein Teunenberg, Olen Centrum, waar mijn huis woont), effe gevolgd en lijkt mij inderdaad een nieuwe route. Zal morgen eens zoeken achter meer info.
-
G3rd
- Mountainbiker
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=1&t=123463" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoek functie jongens zoek functie
Daar heb ik reeds meer info gepost
Zoek functie jongens zoek functie
Daar heb ik reeds meer info gepost
-
petruskie
- Mountainbiker
Had gezocht maar kwam uit bij posts van 2010. Het is niet altijd even eenvoudig om via de zoektermen alles terug te vinden.
Bij deze weten we het ook weeral. Zal de route deze week ook eens testen. Trouwens heb het nog ff nagekeken. Heb zondagavond gezocht en de nieuwe post is pas van gisterenmorgen. Gisteren niet meer terug gezocht.
Dat was de reden dat ik het niet terug vond.
-
petruskie
- Mountainbiker
Gisteren blauwe en groene gereden.
Blauwe ideaal, veel bos. Groene buiten passage in buul (bos) en hellingen langs kanaal saai, veel weg en weinig technische stukken. Waarom ze deze groen maken en de andere blauw snap ik niet goed. Alleszins de blauwe zeker te pruimen. De aansluitingen tussen de rondes zijn nog niet voorzien. Paadjes zijn soms nog moeilijk te zoeken, is natuurlijk ook nog een nieuwe piste en nog niet echt ingereden.
Blauwe ideaal, veel bos. Groene buiten passage in buul (bos) en hellingen langs kanaal saai, veel weg en weinig technische stukken. Waarom ze deze groen maken en de andere blauw snap ik niet goed. Alleszins de blauwe zeker te pruimen. De aansluitingen tussen de rondes zijn nog niet voorzien. Paadjes zijn soms nog moeilijk te zoeken, is natuurlijk ook nog een nieuwe piste en nog niet echt ingereden.