Ik heb een route uitgestippeld en in een GPX gestopt.
De route vertrekt in Herentals (jachthaven) en stopt ergens op de parking onderaan in Durbuy.
Aangezien ik de tocht wil doen met de mtb zou ik het liefst zoveel mogelijk de grote wegen willen vermijden en zoveel mogelijk kleinere wegen en/of degelijk berijdbaar offroad gaan.
Zijn er hier mensen die stukken van deze route kennen en daar eventueel verbeteringen of tips over kunnen delen?
http://ridewithgps.com/routes/3697961
Alvast bedankt
route Herentals-Durbuy on/offroad
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: route Herentals-Durbuy on/offroad
Een hulpmiddel hiervoor is
In Google Earth kan je een virtuele vlucht van je Gpx track doen
Hier heb je al een ide van waar je voorbij komt en kan je eventueel zo hier en daar aanpassen
In Google Earth kan je een virtuele vlucht van je Gpx track doen
Hier heb je al een ide van waar je voorbij komt en kan je eventueel zo hier en daar aanpassen
-
johan1983be
- Mountainbiker
Post by johan1983be »
ge komt voorbij me thuis in Tienen. als ge gaat gaan post het maar, als ik thuis ben zal ik supporteren
succes ermee
succes ermee
-
johan1983be
- Mountainbiker
Post by johan1983be »
Ik heb het in de rapte is bekeken en misschien dat ik als het wat droger blijft het ga wagen om een keer vanuit Tienen te rijden. Maar tegen dan zal ik het nog is goed bekijken. Ik zie wel dat er voor de MTB mooiere banen zijn dan de grote wegen. Ik spreek dan voor de regio dat ik ken Tienen - Aarschot. Mss een mogelijkheid om bloso routes (en de Waalse tegenhanger) aan elkaar te koppelen tot je op je bestemming bent?
vind dit zeer interessant om eens vanuit heist op den berg te vertrekken ...hou deze topic in de gaten...
ga in de zomer dit zeker eens doen ... met wat vrienden tot in durbuy fietsen SUPER !!!
ga in de zomer dit zeker eens doen ... met wat vrienden tot in durbuy fietsen SUPER !!!
Met wat zoekwerk kan je een mooi traject samenstellen met GR paden
Van Herentals tot Diest > GR 5
Diest - Helecine > StreekGR Hageland
Helecine- Hannut > zelf een verbindingske maken
Hannut- Hoei > GR 564
Hoei - Hamoir > GR 576
Hamoir - Durbuy > GR 57
Solo
Van Herentals tot Diest > GR 5
Diest - Helecine > StreekGR Hageland
Helecine- Hannut > zelf een verbindingske maken