Za 26/10/2013 Ronse :: Biking@Ronse MTB Tour 2013
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Krisken
- Mountainbiker
Re: Za 26/10/2013 Ronse :: Biking@Ronse MTB Tour 2013
Net een beschrijving gezien op internet : veelbelovend!
Starten met 5km offroad, onontgonnen privéstukken etc.
Starten met 5km offroad, onontgonnen privéstukken etc.
-
vercruysse eddy
- Mountainbiker
Post by vercruysse eddy »
Dag Marcus , bikers.
MTB Tour 2013 van Biking@Ronse is de eerste toertocht van onze MTB club in samenwerking met de VWB, het is een supertoffe tocht in en rond Ronse in het hart van de Vlaamse Ardennen en Le Pays des Colinnes . Er zijn 2 afstanden 50 km met 900 hm en een 35 km met eveneens 600 hm . Alle MTB -ingredienten zijn aanwezig , pittige hellingen en technische klimmetjes , veld en boswegen , singletracks en leuke afdalingen met meerdere éénmalige privé passages zoals het Domein Heynsdaele ( Tussen Kluisbos en Kwaremont ) verder ook Hotondberg , Spechtenberg , Muziekberg ,Crimont en het Herbumontbos te Frasnes-lez-Anvaing. Er zijn twee bevoorradingen voor beide afstanden. Deze MTB is zeker een aanrader voor echte liefhebbers van ongeschonden natuurschoon en voor bikers die geen schrik hebben om eens echt bergop te rijden . Afspraak aanstaande zaterdag te Ronse tussen 08.00 en 11.00 - Sportcomplex t'Rosco Leuzesteenweg -Bieststraat.
MTB Tour 2013 van Biking@Ronse is de eerste toertocht van onze MTB club in samenwerking met de VWB, het is een supertoffe tocht in en rond Ronse in het hart van de Vlaamse Ardennen en Le Pays des Colinnes . Er zijn 2 afstanden 50 km met 900 hm en een 35 km met eveneens 600 hm . Alle MTB -ingredienten zijn aanwezig , pittige hellingen en technische klimmetjes , veld en boswegen , singletracks en leuke afdalingen met meerdere éénmalige privé passages zoals het Domein Heynsdaele ( Tussen Kluisbos en Kwaremont ) verder ook Hotondberg , Spechtenberg , Muziekberg ,Crimont en het Herbumontbos te Frasnes-lez-Anvaing. Er zijn twee bevoorradingen voor beide afstanden. Deze MTB is zeker een aanrader voor echte liefhebbers van ongeschonden natuurschoon en voor bikers die geen schrik hebben om eens echt bergop te rijden . Afspraak aanstaande zaterdag te Ronse tussen 08.00 en 11.00 - Sportcomplex t'Rosco Leuzesteenweg -Bieststraat.
Graag een update van het parcours naar het einde van de week toe (veel regen moeten we niet meer verwachten)...toestand Heynsdale , Herbumontbos,...Modder zal er zeker liggen, maar is alles min of meer berijdbaar? Alvast bedankt.
-
volse platter
- Mountainbiker
Post by volse platter »
De vp's (volse platters) aanwezig m een 3-tal ! (persoonlijk w. dit mijn, door omstandigheden, laatste tt voor een lange, lange tijd
, maar i'll be back !)
- Tims
- Mountainbiker
Courage man, ge hebt er in ieder geval ne schonen tocht uitgekozen, denk ik.volse platter wrote:De vp's (volse platters) aanwezig m een 3-tal ! (persoonlijk w. dit mijn, door omstandigheden, laatste tt voor een lange, lange tijd, maar i'll be back !)
Ronse, Indian summer, en 900hm, de ideale combinatie!
Tot dan
-
jonnie ponnie
- Mountainbiker
Post by jonnie ponnie »
Echt jammer dat er niet in de namiddag kan gestart worden.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Zaterdag geven ze een mooie dag dus zie deze tt ook wel zitten.
Vorig weekend bij de Koppenbergvrienden gaan rijden en heel tevreden. Deze zal dan ook wel in de smaak vallen want 't is toch een beetje dezelfde streek hé ! Uiterst startuur 11.00 voor een zaterdag is inderdaad wel vrij vroeg.
Als ik zoals vorige week met de fiets kom , zal dat heel nipt worden.
Hopelijk tot zaterdag.
Vorig weekend bij de Koppenbergvrienden gaan rijden en heel tevreden. Deze zal dan ook wel in de smaak vallen want 't is toch een beetje dezelfde streek hé ! Uiterst startuur 11.00 voor een zaterdag is inderdaad wel vrij vroeg.
Als ik zoals vorige week met de fiets kom , zal dat heel nipt worden.
Hopelijk tot zaterdag.
Beschrijving eens gelezen.
Zou wel eens een nog onontgonnen topper kunnen worden.
Superparcour en weinig volk.
Ik twijfel alvast niet waarheen.
Ik zie dat je van de streek bent...wat denk je van de staat van het parcours (berijdbaarheid)?vermeulen wrote:Beschrijving eens gelezen.