VTT dwars door Aaigem
Zondag 6 oktober
Afstanden VTT : 55-42-28 km
nieuwe parcours
Wegrit: 55km
Startplaats : Sporthal Oudenaardsesteenweg Erpe-Mere
Ruime parking - gratis fietsbewaking - douche's - bikewash-ruime bevoorrading - gratis boterham
Gratis tombola voor iedere deelnemer : prijs 2 tickets BK veldrijden
http://www.hoeftrappers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuw : fietswash ter plaatse
Zondag 6 oktober VTT Dwars door Aaigem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- The herminator
- Mountainbiker
Re: Zondag 6 oktober VTT Dwars door Aaigem
Post by The herminator »
Iemand een idee langs waar de grote tocht ons gaat brengen? Eventueel ook een idee betreffende hoogtemeters??
Merci en tot zondag.
Merci en tot zondag.
- Tims
- Mountainbiker
[quote="The herminator"]Iemand een idee langs waar de grote tocht ons gaat brengen?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Kan ik ergens inpikken tussen Mere en Zottegem?
Alvast bedankt
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Kan ik ergens inpikken tussen Mere en Zottegem?
Alvast bedankt
Bij jullie komen ook enkele collega's muddevils uit Sint-Amands aan de start , veel succes met de organisatie !
Deze is geen sponsor van onze wielerclub , en hou dergelijke grappen a.u.b. achterwege.eL Tee wrote:Dwars Door Aaigem, proudly sponsored by the Personal Drug Store (PDS)?
Wij als club zijn trots dat we 1151 deelnemers mogen ontvangen hebben.
Hopelijk hebben de deelnemers genoten van onze tocht.
Vandaag de 55km gereden supertochtje vond ik goed bepijld en de bev. waren zeker voldoende.
Minpuntje er mochten wel hier en daar wel seingevers staan.
Minpuntje er mochten wel hier en daar wel seingevers staan.
- MaC'Red
- Mountainbiker
vandaag nog es naar de steenberg gekomen voor den TT, na 2 weken en half in de ardennen te biken zullen de benen deze wel aankunnen
Samen Ann die al van affligem kwam per fiets door gereden naar de start maar ook off road en onderweg toch enkele diepe plassen tegen gekomen.
Aan de start stonden Anthony en Koen te wachten en na inschrijven ( ging vrij snel ) den bike op voor de 55 km. het lag er droog bij alleszins en dat hebben we gemerkt enerzijds aan de snelheid maar ook aan het hotsen en botsen, het leek alsof de vering de schokken niet tijdig kon opvangen
Zal misschien ook komen omdat ze net een groot onderhoud heeft gekregen en alles zal terug wat soepelder worden.
Kenneth en Anthony en nog een maat van hen waren door gereden voor de 45 km want ze moesten tijdig thuis zijn en samen met Ann en Koe wij afgedraaid voor de 55 km langs de
we kregen 2 bevoorrading die vrij snel op elkaar volgden met de nodige kritiek hier en daar maar ze waren wel goed in orde en dat mag ook gezegd worden.
Parcours zelf was wel goed, zelfs stukken gedaan dat ik nog niet kende en de natuurlijk wel meer dan gekende stukken. Uiteraard kunt ge er niet meer vanonder om als eens wat bloso pijlkes - routes te volgen.
Toch merci aan het gezelschap van vandaag zijnde Ann, Koen, Anthony, Kenneth en de kerel die erbij was ( zenne naam weet ik nimmer ).
MaC'Red
Aan de start stonden Anthony en Koen te wachten en na inschrijven ( ging vrij snel ) den bike op voor de 55 km. het lag er droog bij alleszins en dat hebben we gemerkt enerzijds aan de snelheid maar ook aan het hotsen en botsen, het leek alsof de vering de schokken niet tijdig kon opvangen
Kenneth en Anthony en nog een maat van hen waren door gereden voor de 45 km want ze moesten tijdig thuis zijn en samen met Ann en Koe wij afgedraaid voor de 55 km langs de
we kregen 2 bevoorrading die vrij snel op elkaar volgden met de nodige kritiek hier en daar maar ze waren wel goed in orde en dat mag ook gezegd worden.
Parcours zelf was wel goed, zelfs stukken gedaan dat ik nog niet kende en de natuurlijk wel meer dan gekende stukken. Uiteraard kunt ge er niet meer vanonder om als eens wat bloso pijlkes - routes te volgen.
Toch merci aan het gezelschap van vandaag zijnde Ann, Koen, Anthony, Kenneth en de kerel die erbij was ( zenne naam weet ik nimmer ).
MaC'Red
- s-works 81
- Mountainbiker
Post by s-works 81 »
josayo wrote:Deze is geen sponsor van onze wielerclub , en hou dergelijke grappen a.u.b. achterwege.eL Tee wrote:Dwars Door Aaigem, proudly sponsored by the Personal Drug Store (PDS)?
Jawadde ook precies snel op hun tenen getrapt,nochtans een goeike
- MaC'Red
- Mountainbiker
s-works 81 wrote:josayo wrote:Deze is geen sponsor van onze wielerclub , en hou dergelijke grappen a.u.b. achterwege.eL Tee wrote:Dwars Door Aaigem, proudly sponsored by the Personal Drug Store (PDS)?
Jawadde ook precies snel op hun tenen getrapt,nochtans een goeike![]()
het is dan ook geen reclame he zoiets, wie wil wel te maken hebben met een drugsconflict ?? het bezorgt alleen maar problemen toe aan de reputatie
Graag zou ik toch eens willen weten waarom "de Put " de laatste weken of langer afgesloten is voor TT's en andere. Heeft dit te maken met het BK dat ze willen organiseren en dat ze schrik hebben voor ik weet niet veel wat ????
Het is nochtans een heel leuk stuk hoor
MaC'Red