wat kunnen we verwachten ,veel bloso of juist niet,en hoe is de toestand van de ondergrond
groetjes petruske
Za 21/09/2013 Dessel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kevx
- Mountainbiker
Re: Za 21/09/2013 Dessel
Dessel is altijd veeeeeel bloso.... Vroeger reed ik die tochten wel es maar je bent ze snel beu als je van in de buurt bent... Voor bikers die niet dikwijls aan dees kanten komen ist wel een schoon toerke.
-
Free-Biker
- Mountainbiker
Post by Free-Biker »

Free-Bikers Witgoor organiseren:
op Zaterdag 21 september 2013 Campinastrand DESSEL
MTB toertocht
Inschrijving : 0-15j.=gratis
Leden VWB : €4
Stempelkaarten Fietspromo : €4
Niet leden : 5 €
Afstanden : 25 – 35 - 48km
Vertrekuur : 9.30h – 14.30 h
-
Free-Biker
- Mountainbiker
Post by Free-Biker »
kevx wrote:Dessel is altijd veeeeeel bloso.... Vroeger reed ik die tochten wel es maar je bent ze snel beu als je van in de buurt bent... Voor bikers die niet dikwijls aan dees kanten komen ist wel een schoon toerke.
Mmm niet altijd correct , De Free-bikers proberen elk jaar hun tocht te wijzigen met véél privé stukken en variaties op het Campina Bloso pad .
Het weer wordt in ieder geval goed dus .....
Tot zaterdag !
- marco di lungo
- Mountainbiker
Post by marco di lungo »
Juist voor den donker nog een laatste parcourscontrole gedaan.....
De bikers die houden van blubber moet ik teleurstellen.Het parcours is kurkdroog,op né zeldzame plas na waar je al moeite moet doen om er door te rijden.
Tot morgen.......
De bikers die houden van blubber moet ik teleurstellen.Het parcours is kurkdroog,op né zeldzame plas na waar je al moeite moet doen om er door te rijden.
Tot morgen.......
Mooie heel afwisselende tocht op een poederdroge ondergrond, wat wil een mens nog meer..
Heel de TT samengereden met een straffe madam die probleemloos het tempo volgde en dat was toch aan een av. van boven de 25km/u
Moest ze hier op 't forum zitten mag ze altijd eens een pb sturen, ik was die kerel met de rode Specialized.
Met de rit heen en terug was deze dag weeral goed voor 4u19 op vlo..
Heel de TT samengereden met een straffe madam die probleemloos het tempo volgde en dat was toch aan een av. van boven de 25km/u
Moest ze hier op 't forum zitten mag ze altijd eens een pb sturen, ik was die kerel met de rode Specialized.
Met de rit heen en terug was deze dag weeral goed voor 4u19 op vlo..