Do 19/09/2013 Grobbendonk :: VTT Doorheen De Kempen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Do 19/09/2013 Grobbendonk :: VTT Doorheen De Kempen
Heb net gebeld en tour gaat EFFECTIEF door, de reden dat hij niet op de website staat, is omdat deze uitgaat vanuit het militair domein, onder de naam van Nete en AA aangezien zij in de zomer gebruik mogen maken van het parcours in het militare domein.
dus allen die kunnen erheen he.
dus allen die kunnen erheen he.
- vedet
- Mountainbiker
Die was vorige maand toch? Samen met een wegtocht.
En wie kan er nu op een doordeweekse dag 's morgens vertrekken?
Zouden het vertrek beter tot een uur of 6 openhouden.
En wie kan er nu op een doordeweekse dag 's morgens vertrekken?
Zouden het vertrek beter tot een uur of 6 openhouden.
ik vind het ook maar een raar gegeven, toertochten in het midden van de week organiseren. Trouwens, het valt mij op dat er regelmatig op donderdag een tt wordt georganiseerd. Maar bon, ik kan want donderdag is mijn vrije dag en uitzonderlijk moet ik nu zondag in de voormiddag gaan werken in plaats van 's avonds! (dit is dus een leuk alternatief)! 
Deze al enkele keren gereden en een toffe tocht helaas kan ik dit jaar niet.
Het leger en de politie organiseren altijd op donderdag om dat het dan een soort sportdag is en dat ze dan tijden hun uren kunen deelnemen zonder verlof te nemen heb ik eens in het verleden gehoord. Meetstal goed georganiseerd en niet te druk hun tochten.
Het leger en de politie organiseren altijd op donderdag om dat het dan een soort sportdag is en dat ze dan tijden hun uren kunen deelnemen zonder verlof te nemen heb ik eens in het verleden gehoord. Meetstal goed georganiseerd en niet te druk hun tochten.
Dus normale mensen kunnen ook deelnemen ?patje2 wrote:Deze al enkele keren gereden en een toffe tocht helaas kan ik dit jaar niet.
Ik bedoel, je hoeft dus geen politie of militair te zijn om deel te nemen?
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
Je kan donderdag en zondag rijden in Grobbendonk
MTB Vorselaar zal er ook zijn.
29ste Bataljon Logistiek
Bevrijdingsstraat 31 (kazerne "Den Troon")
Grobbendonk
Wegritten: 50 of 100km
MTB: 15-25-45km
Vrije start tussen 08h00 en 11h00
Ten voordele van VZW IONA
Bevrijdingsstraat 31 (kazerne "Den Troon")
Grobbendonk
Wegritten: 50 of 100km
MTB: 15-25-45km
Vrije start tussen 08h00 en 11h00
Ten voordele van VZW IONA
het was een prachtige tocht met, ik schat, meer dan 90% offroad en meer dan 30%singletrack, een ware rustige speeltuin zo op een donderdag!