Za 10/08/2013 Knesselare :: VTT Kapellerit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
betonboerke
Mountainbiker

zaterdag 10 augustus sporthal Knesselare

Post by betonboerke »

Dit jaar zijn we er voor de zesde maal, met twee nieuwe parcoursbouwers , die hun uiterste best hebben gedaan !! 89 % off-road , niet gemakkelijk in onze streek !!! Een nieuw parcours vol verrassingen !! Een super technisch gedeelte , nog niet gezien in de streek !!

15km,35km,55km,70km,(afstanden beetje afhankelijk of je het technische erbij neemt of niet !!) met op het einde nog een extra lus voor wie het nog niet "genoeg" was, richting Drongengoed !!!

We hebben : toiletten op de bevoorradingen , douches in de sporthal, gratis fietsbewaking ( maak er gebruik van, geef de dieven geen kans !! ) 2 bevoorradingen op de 70km .

Inschrijven vanaf 07:30 tot 13:30 voor alle afstanden.
voor de gps : Sporthal prinsengoeddreef 33 9910 Knesselare

http://www.kapellerit.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Witten79
Mountainbiker

Re: zaterdag 10 augustus sporthal Knesselare

Post by Witten79 »

ik ga proberen om te starten.
Het is afwachten als ik vrij ben op zaterdag.

gr Witten
betonboerke
Mountainbiker

Re: zaterdag 10 augustus sporthal Knesselare

Post by betonboerke »

Witten79 wrote:ik ga proberen om te starten.
Het is afwachten als ik vrij ben op zaterdag.

gr Witten

deze mag je niet missen !! [-X
betonboerke
Mountainbiker

Re: Za 10/08/2013 Knesselare :: VTT Kapellerit

Post by betonboerke »

Vorig jaar 640 deelnemers, hopelijk ook mooi weer [-o< . Dit jaar wordt ook de kidstoer uitgepijld , en hebben we voor extra parking gezorgd net voor het sportplein, aan de school, we plaatsen de nodige borden ! O:)
calimero1
Mountainbiker

Post by calimero1 »

het belooft een mooie vtt te worden,met een uniek stuk waar nog niemand gereden heeft =D>
Bacardidriver
Mountainbiker

Post by Bacardidriver »

Dit is een prachtige VTT met heel weinig verharde wegen maar goed berijdbaar bij elke weersomstandigheden, mooie bevoorrading ruime parking, en niet te vergeten na de rit zal je geen dorst moeten lijden keuze genoeg, kort weg een prachtige organisatie.
nele.vanautreve
Mountainbiker

Post by nele.vanautreve »

Ik kan alleen maar bevestigen wat hier al geschreven is. Vernieuwde rit met meer dan 85% off road!! De parcoursbouwers hebben meer dan hun best gedaan!!
Hopelijk net als vorig jaar stralend zomerweer :-)
We gaan er in elk geval een lap op geven om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken!!
De afwezigen hebben ongelijk!
Tot op 10 augustus in Knesselare.
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

deze is een topper :bounce: heel mooi parkoer =D> voor elk wat wils zeker afkomen ik en mijn vader :bounce: :bounce: en nog wa gasten komen zeker af voor de volle 70 km en nog met de fiets tot daar zal mijn km :-D hebben tot 10 augustus (o) (o)
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

nele.vanautreve wrote:Ik kan alleen maar bevestigen wat hier al geschreven is. Vernieuwde rit met meer dan 85% off road!! De parcoursbouwers hebben meer dan hun best gedaan!!
Hopelijk net als vorig jaar stralend zomerweer :-)
We gaan er in elk geval een lap op geven om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken!!
De afwezigen hebben ongelijk!
Tot op 10 augustus in Knesselare.

Dit wordt een succes met jou ,Evy en Yara op de flyer , kan het gewoon niet fout lopen !! :bounce: :bounce: :bounce:
nele.vanautreve
Mountainbiker

Post by nele.vanautreve »

pimke wrote:deze is een topper :bounce: heel mooi parkoer =D> voor elk wat wils zeker afkomen ik en mijn vader :bounce: :bounce: en nog wa gasten komen zeker af voor de volle 70 km en nog met de fiets tot daar zal mijn km :-D hebben tot 10 augustus (o) (o)
haha pimpke, met de fiets tot daar, dat is wel heeeeeeeeel erg ver voor u e :lol: :lol:
Post Reply