Zo 05/05/2013 Mechelen :: Ucom2bike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter-bastanie
Mountainbiker

Zondag 5/5/013 Mechelen-Ucom2bike

Post by peter-bastanie »

Iemand deze al gereden?
Ga dit weekend eens kiezen voor iets "plat".
Vanuit Putte met t'fietske tot daar ,75km en dan terug ......ben eens benieuwd.
el gordo
Mountainbiker

Re: Zondag 5/5/013 Mechelen-Ucom2bike

Post by el gordo »

Link

Dit is de nieuwe naam van PG-bike.
Afstanden gaande van 20km tem 75km, hoofdzakelijk vlak (omgeving Mechelen), maar met een lekkere afsluiter op en rond het crossparcours naast de E19.

Niet te vergeten - de volledige omzet wordt geschonken aan het goede doel!
schuppe
Mountainbiker

Re: Zo 05/05/2013 Mechelen :: Ucom2bike

Post by schuppe »

En toch, Na 3 jaar deze tocht gereden te hebben laat ik deze links liggen. Te weinig fungehalte en offroad:( !!
En als ik dan 10 minuten verder moet rijden tot in hulshout ga ik terug deze kiezen!!
John kanon
Mountainbiker

Post by John kanon »

Ik kom!

Spijtig dat van het singletrack-gedeelte naast de E-19 niet veel meer over blijft. Ben daar vorige week langs gekomen en ze hebben daar precies lelijk huis gehouden!

Ik vind het juist wel fun ... vorige jaren nooit verveeld op het traject (mooie streek trouwens!!!)
Vlamparcourke!!! :-"

Zeker en vast tot zondag,
"Den John" :wink:

ps: @organisatie: vergeet niet van dit jaar, achteraf, alle pijltjes weg te nemen ( hier en daar weet ik er nog hangen van vorig jaar!!! [-X )
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

idd een vlamparcourke!!! weinig singletrack en offroad
kristoffervansaet
Mountainbiker

Post by kristoffervansaet »

Ik vond dit de minste toertocht die ik ooit gereden heb. OK, als je naar deze streek komt weet je dat er niet veel geklommen gaat worden maar dit was toch erg zwak.
Verder vond ik de bepijling ondermaats. Ik ga deze spijtig genoeg niet meer rijden.
EvO@d1rk.be
Mountainbiker

Post by EvO@d1rk.be »

Ik heb de 115km op de weg gedaan en dat was prachtig van begin tot eind. Prima pijltjes ook.

En voor de mtb'ers die teleurgesteld waren door het parcours, 1) het was voor het goede doel en 2) het is soms ook eens leuk om niet te veel hm's te malen maar gewoon van begin tot eind de pees erop te houden :-)
teddie
Mountainbiker

Post by teddie »

Vond dit wel een fijne tocht, op de 75 waren er wel een paar hellinkjes . Veel kan je hier niet verwachten natuurlijk maar denk dat ze het beste eruit gehaald hebben . Over de organisatie valt weinig slecht te vertellen, 3 goede bevoorradingen goede bepijling en een ( overbodige) goede afspuitstand . Stoffige vlamtocht dus moe maar tevreden .
tr606
Mountainbiker

Post by tr606 »

Weet er iemand op welke website je kan kijken naar de foto's die genomen zijn op het einde van het parcours ? Thanks!
Señor Soldano
Mountainbiker

Post by Señor Soldano »

Vlak, maar dat dat is ook logisch in de streek. Op 5min van m'n deur, was ideale manier om full speed de houten kop weg te fietsen :wink:
Bepijling vond ik zeer goed, enkel bij de bevoorrading (waar voldoende keuze was) per ongeluk direc terug de brug over gefietst ipv die extra lus te doen. Hierdoor kwam de tocht wat te kort uit; dan hebben we bij aankomst maar wat langer in't zonneke genoten van den blonde van' vat :drunk:
En de overvolle goodie bag was veel meer waard dan het inschrijvingsgeld! Geslaagde voormiddag!
Post Reply