Frame: Salsa Caballero Salsa Caballero
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
marzocchikke
- Mountainbiker
Frame: Salsa Caballero Salsa Caballero
Post by marzocchikke »
de salsa caballero met zijn vlammen lijkt me wel wat is dit de moeite of toch verder nog met mijn hardtail??
- viper c'est bon
- Mountainbiker
-
Guest
Post by Guest »
ik heb zowel een jekyll gehad als zo'n vierpunt systeemJack77 wrote:Daar is zeker iets van aan, maar veel hangt ook van je demperafstelling af. Dat laatste is iets wat blijkbaar vaak vergeten wordt: tijd uittrekken om die demper wat te "dresseren". Ik heb bvb. al een Cube zien pompen gelijk een tierelier.
geef mij maar een vierpunts systeem
beide systemen degelijk afgesteld en mono link pompt veel meer
nu heb ik wegens omstandigeheden terug een mone link
zoek naar de toekomst heen terug over te stappen naar vierpunts systeem
heb onlangs ook testrit gemaakt met een cake(gary-fisher)
heb die gehad voor lang weekend
was met manitou demepr met spv systeem
dit lost het pompe gedeeltelijk op maar nog steeds niet volledig
Mtb_rider, ik trek de stelling niet in twijfel dat 4BL's meer rendement kunnen bieden dan monopivots, maar hadden die Jekyll en die 4BL waarvan je spreekt ook dezelfde zitpositie (meerbepaald gewichtsverdeling voor/achterwiel)?
(Nuttige link voor de geïnteresseerden: http://www.mtbcomprador.com/pa/english/)
(Nuttige link voor de geïnteresseerden: http://www.mtbcomprador.com/pa/english/)
-
Guest
Post by Guest »
de zitpositie was om het zo te zeggen identiek
zowel op de jekyll als op de 4link als op de cake was de gewichtsverdeling bijna hetzelfde
en met die link tussen iets berekenen en in de praktijk ermee rijden is een wereld van verschil
ik wil uw link ook niet in twijfel trekken maar je kan alles zogezegd berekenen en als je ermee rijd trekt het op gene zak
zowel op de jekyll als op de 4link als op de cake was de gewichtsverdeling bijna hetzelfde
en met die link tussen iets berekenen en in de praktijk ermee rijden is een wereld van verschil
ik wil uw link ook niet in twijfel trekken maar je kan alles zogezegd berekenen en als je ermee rijd trekt het op gene zak