MTB'ers omgeving Moerbeke/Wachtebeke/Stekene

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Dirtrider1991
Mountainbiker

MTB'ers omgeving Moerbeke/Wachtebeke/Stekene

Post by Dirtrider1991 »

Hallo,

Als beginner zou ik het wel fijn vinden om met een mede biker te rijden in het weekend, aangezien ik door de week geen tijd heb.
Ik heb een tijd geleden mijn eerste MTB aangeschaft en nu heb ik er 2 TT's opzitten.
Deze maakten allebei deel uit van de ronde van het Waasland, aangezien dit relatief dichtbij is.
Ik ben zelf 22 jaar en hou wel van een redelijk tempo (maar het leukste zijn de ervaring & gezelligheid).
Dus als u ook behoefte heeft aan een mede-biker in deze omgeving voor TT's mee te doen en/of mee te trainen, dan hoor ik het graag!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: MTB'ers omgeving Moerbeke/Wachtebeke/Stekene

Post by BerggeitCasualFietser »

Dirtrider1991 wrote:Hallo,

Als beginner zou ik het wel fijn vinden om met een mede biker te rijden in het weekend, aangezien ik door de week geen tijd heb.
Ik heb een tijd geleden mijn eerste MTB aangeschaft en nu heb ik er 2 TT's opzitten.
Deze maakten allebei deel uit van de ronde van het Waasland, aangezien dit relatief dichtbij is.
Ik ben zelf 22 jaar en hou wel van een redelijk tempo (maar het leukste zijn de ervaring & gezelligheid).
Dus als u ook behoefte heeft aan een mede-biker in deze omgeving voor TT's mee te doen en/of mee te trainen, dan hoor ik het graag!
Je hebt alleszins een ideaal gebied om zelf te trainen ;) heb daar vroeger nog gewoond en was toen fun fun fun om te biken vooral Wachtebeke!
aranatho
Mountainbiker

Post by aranatho »

hey, ik woon in Kemzeke.
als zin hebt kunnen we wel es samen toerke doen... laat maar weten.
ik rij meestal in omgeving stekene/sint-gillis-waas op zondag ochtend.

grt
arne
Dirtrider1991
Mountainbiker

Post by Dirtrider1991 »

BerggeitCasualFietser wrote:
Dirtrider1991 wrote:Hallo,

Je hebt alleszins een ideaal gebied om zelf te trainen ;) heb daar vroeger nog gewoond en was toen fun fun fun om te biken vooral Wachtebeke!
Ik woon zelf in Koewacht, maar Wachtebeke is niet ver fietsen en volgens mij heb ik inderdaad nog heel wat mooie routes te verkennen. Maar het is altijd leuker met een MTB partner ;)
Dirtrider1991
Mountainbiker

Post by Dirtrider1991 »

aranatho wrote:hey, ik woon in Kemzeke.
als zin hebt kunnen we wel es samen toerke doen... laat maar weten.
ik rij meestal in omgeving stekene/sint-gillis-waas op zondag ochtend.

grt
arne
Hey Arne,

Dat lijkt me leuk!
Ik ben sowieso toch van plan om proberen ieder weekend met de MTB te rijden.
En met een mede-biker is dat toch wel gezelliger. (kan kijken wanneer het u uitkomt hè).
FrederickVDW
Mountainbiker

Post by FrederickVDW »

Dag mede-Waaslanders,

Ik woon ook in Kemzeke en rijd meestal de routes van Stekene, SGW en Waasmunster, maar in de lus van Hulst zitten ook plezante stukken die ik dikwijls durf meepikken. Zondagmorgen is ook mijn vaste dag om te gaan rijden, misschien eens een datum prikken om samen te vertrekken?
Dirtrider1991
Mountainbiker

Post by Dirtrider1991 »

FrederickVDW wrote:Dag mede-Waaslanders,

Ik woon ook in Kemzeke en rijd meestal de routes van Stekene, SGW en Waasmunster, maar in de lus van Hulst zitten ook plezante stukken die ik dikwijls durf meepikken. Zondagmorgen is ook mijn vaste dag om te gaan rijden, misschien eens een datum prikken om samen te vertrekken?
Dag Frederick,

Leuk dat je ook aan MTB doet in de omgeving v/h Waasland.
We kunnen zeker eens een toerke doen!
Met een paar MTB'en is toch altijd leuker dan alleen :)
Doe je ook mee aan de TT volgende week in Sint Niklaas?
FrederickVDW
Mountainbiker

Post by FrederickVDW »

Ik zou precies wel durven, vind er wel niet zoveel info over terug. Enkel 'voetbalkantine Gerda vanaf 8u'. Close enough
=D>
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Er is ook een fb pagina van de Ronde van het Waasland, ik doet daar af en toe wel eens iets mee in overeenstemming van de organisatie van de Ronde. RVV Waasland is altijd top qua organisatie!
Dirtrider1991
Mountainbiker

Post by Dirtrider1991 »

BerggeitCasualFietser wrote:Er is ook een fb pagina van de Ronde van het Waasland, ik doet daar af en toe wel eens iets mee in overeenstemming van de organisatie van de Ronde. RVV Waasland is altijd top qua organisatie!
Ja, ik heb de FB pagina van de ronde v/h Waasland gezien, maar die is niet echt up to date :wink:
Ik heb nu 2 TT's mee gedaan van de ronde v/h Waasland ( Kemzeke & Vrasene) en moet zeggen dat ik er dik tevreden over ben!
Post Reply