Putte -Woensdrecht Nederland (juist over de grens )
20ste Adrie van der Poel Classic
Start 8.30-10.30
28 – 43 km
Startlocatie
Sporthal De Biezen
Schoolstraat 42
4645 Putte Nederland
Organisatie
WTC de Spartaan
Deelnameprijs: 4 €
Wie heeft deze in het verleden al gereden ,veel bos en singletracks ?
Zo 13/01/2013 Putte (NL) :: 20ste Adrie van der Poel Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 13/01/2013 Putte (NL) :: 20ste Adrie van der Poel Cla
supper ritje 90% off road mich zelf nog wat meer .
zijn dreven met relmatig wat single tracks tussen de bomen .
in west vlaanderen kunnen we enkel dromen van zo parcour
zijn dreven met relmatig wat single tracks tussen de bomen .
in west vlaanderen kunnen we enkel dromen van zo parcour
bedankt staat ondertussen op onze agenda voor komend weekend !
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
topper! zandgrond die veel kan verdragen, superparcours met verbluffend percentage off road, enkel de drukte ( soms meer dan 2000 deelnemers) moet je er bij nemen.
grt,
bip bip
grt,
bip bip
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
EL Toro Cyling Club Breda HB
Dirty,
nog de beste wensen aan al de Muddevils, heb zelf na de wackytocht een griepje moeten verwerken, was er jammer genoeg niet bij in Londerzeel, maar goed in Putte ben ik er weer bij.
Inderdaad Putte is de koninginnetocht in deze omgeving, alle andere zijn uitzonderlijk mooi hier maar deze is het schoonst, wij zien jullie zondag en we drinken na afloop ene donkere op het nieuwe jaar.
Dirty,
nog de beste wensen aan al de Muddevils, heb zelf na de wackytocht een griepje moeten verwerken, was er jammer genoeg niet bij in Londerzeel, maar goed in Putte ben ik er weer bij.
Inderdaad Putte is de koninginnetocht in deze omgeving, alle andere zijn uitzonderlijk mooi hier maar deze is het schoonst, wij zien jullie zondag en we drinken na afloop ene donkere op het nieuwe jaar.
Last edited by El Toro Cycling Club HB on Mon 07 Jan 2013 17:29, edited 3 times in total.
Da's genoteerd wij komen af , beste wensen El Toro Cycling Club HB vanwege the muddevils !
- Bever
- Mountainbiker
Onderschat het niet! Putte is steeds een TT uit de streek die jaarlijks op mijne agenda staat (als ik kan)
! Met de regen van afgelopen maand is zelfs de "zandgrond" serieus drassig.
- drikkie
- Mountainbiker
@dirty:
ik sla al mijn gereden ritten (MTB en Race) op in Sporttracks ..... daar geef ik dan commentaar bij voor mezelf.
Als ik kijk bij Adri Van der Poel Classic dan staat er zowel in 2011 als 2012: TOP3 gereden MTB van het jaar. (ik rijd indien mogelijk "elk" weekend 1 of 2 ritten)
Geeft dit een "idee" van de tocht?
ik sla al mijn gereden ritten (MTB en Race) op in Sporttracks ..... daar geef ik dan commentaar bij voor mezelf.
Als ik kijk bij Adri Van der Poel Classic dan staat er zowel in 2011 als 2012: TOP3 gereden MTB van het jaar. (ik rijd indien mogelijk "elk" weekend 1 of 2 ritten)
Geeft dit een "idee" van de tocht?